Hot Wheels x Gucci Cadillac Seville w setną rocznicę powstania luksusowego domu mody Gucci

Informacja Prasowa - 07.10.2021
32

Hot Wheels x Gucci Cadillac Seville w setną rocznicę powstania luksusowego domu mody Gucci

Hot Wheels x Gucci Cadillac Seville w setną rocznicę powstania luksusowego domu mody Gucci

Marki Hot Wheels i Gucci celebrują setną rocznicę powstania domu mody Gucci i przedstawiają limitowaną edycję Hot Wheels x Gucci Cadillac Seville, inspirowaną miniaturowym modelem legendarnego Cadillaca „Sevilla by Gucci”. Niezwykły samochodzik będzie dostępny na platformie Mattel Creations oraz w wybranych sklepach Gucci na całym świecie od 18 października. Partnerstwo jest hołdem dla oryginalnej współpracy Gucci i GM z lat 70.

Cadillac Seville z 1982 r. wpisuje się w aktualny świat mody, tak jak miało to miejsce kilkadziesiąt lat temu. Do luksusowego samochodu z Detroit dodano legendarny włoski styl, który jest charakterystyczny dla Gucci.

Klasyczne logo Gucci, kultowy, zazębiający się wzór GG, a do tego wnętrze w skali 1:6 zawierające detale autentyczne dla pojazdów naturalnej wielkości, takie jak złote lamówki na siedzeniach – tak prezentuje się wyjątkowy Hot Wheels x Gucci Cadillac Seville. Samochodzik zapakowany jest w efektowne pudełko zaprojektowane przez markę Gucci.

„Niezwykła współpraca Gucci i Hot Wheels potwierdza, że ​​zabawki idealnie wpisują się w popkulturę, modę i design” – powiedział Richard Dickson, prezes i dyrektor operacyjny Mattel. „Jesteśmy podekscytowani, że możemy uczcić setny kamień milowy Domu Mody Gucci i uhonorować go artystycznym podejściem do limitowanej edycji Hot Wheels –  tym samym wzmacniając znaczenie zabawek jako sztuki”.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź www.mattelcreations.com oraz www.gucci.com

 

 

Comments

comments

32
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...