Horeca Group bierze maskę w swoje ręce!

Informacja Prasowa - 15.04.2020
105

Horeca Group bierze maskę w swoje ręce!

Weź maskę w swoje ręce

Ideą akcji jest stworzenie i rozprzestrzenienie mody na noszenie maseczek, które staną się częścią̨ garderoby, a nie uciążliwym obowiązkiem.

Nadrzędną funkcją maski jest przede wszystkim ochrona. Młodzi ludzie potrzebują jednak większej motywacji, potrzebują możliwości ciągłego wyrażania swojej osobowości i swojego stylu. Od 16 kwietnia noszenie masek stanie się powszechnym obowiązkiem. Do tego czasu celem akcji jest dotarcie do jak najszerszego grona młodzieży. By tego dokonać – kooperatywa pomysłodawców złożona z agencji kreatywnej Horeca Group, Young Talent Management i Oxford MasterClass – zaprasza do współpracy talenty z różnych środowisk, tworzy chwytliwe i lifestylowe formaty, tutoriale i challange.

„W tym trudnym dla nas okresie, chcemy zmotywować młodych ludzi do działania. Poprzez akcję chcemy zbudować poczucie wspólnoty.” – argumentują Katarzyna Zaniewska, partner w Horeca Group oraz Jolanta Kulik z YTM

Akcja skierowana jest do młodzieży 15+.

#nośnieroznoś

Link do wydarzenia https://www.facebook.com/events/216624049656992?acontext=%7B%22source%22%3A5%2C%22action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%2C%22mechanism%22%3A%22main_list%22%2C%22extra_data%22%3A%22%5C%22[]%5C%22%22%7D]%2C%22has_source%22%3Atrue%7D

 

 

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...