Horeca Group bierze maskę w swoje ręce!
Weź maskę w swoje ręce
Ideą akcji jest stworzenie i rozprzestrzenienie mody na noszenie maseczek, które staną się częścią̨ garderoby, a nie uciążliwym obowiązkiem.
Nadrzędną funkcją maski jest przede wszystkim ochrona. Młodzi ludzie potrzebują jednak większej motywacji, potrzebują możliwości ciągłego wyrażania swojej osobowości i swojego stylu. Od 16 kwietnia noszenie masek stanie się powszechnym obowiązkiem. Do tego czasu celem akcji jest dotarcie do jak najszerszego grona młodzieży. By tego dokonać – kooperatywa pomysłodawców złożona z agencji kreatywnej Horeca Group, Young Talent Management i Oxford MasterClass – zaprasza do współpracy talenty z różnych środowisk, tworzy chwytliwe i lifestylowe formaty, tutoriale i challange.
„W tym trudnym dla nas okresie, chcemy zmotywować młodych ludzi do działania. Poprzez akcję chcemy zbudować poczucie wspólnoty.” – argumentują Katarzyna Zaniewska, partner w Horeca Group oraz Jolanta Kulik z YTM
Akcja skierowana jest do młodzieży 15+.
#nośnieroznoś