H&M oraz Cut The Mustard autorami KSM - Konfrontacji Stylów Męskich
H&M Polska do swojego najnowszego projektu promującego kolekcję męską zaprosił mężczyzn spoza świata modowego! Mistrzowie w swoich dziedzinach stanęli ze sobą w ringu KSM – Konfrontacji Stylów Męskich. Za koncepcję i kreację odpowiada agencja Cut The Mustard.
H&M KSM to działania content video składające się z serii męskich pojedynków nawiązujących formą do gal bokserskich. W aktywacji udział wzięli sportowcy – reprezentanci trzech różnych sztuk walki oraz znani mężczyźni, którzy są mistrzami na innych polach. W 3 pojedynkach zmierzyli się kolejno: komentator esportowy Piotr “Izak” Skowyrski z zawodnikiem MMA i komentatorem sportowym Łukaszem “Jurasem” Jurkowskim, muzyk Pezet z mistrzem kickboxingu Radosławem Paczuskim, pięściarz wagi ciężkiej Izu Ugonoh z kierowcą rajdowym Krzysztofem Hołowczycem. Każdy film składa się z 3, ekscytujących rund, w których panowie zmierzyli się w codziennych zadaniach, takich jak prasowanie koszul czy zmiana opon. Materiał wideo opublikowany został na profilu Newonce na Facebooku, a także na kanałach własnych uczestników pojedynków.
Panowie rywalizowali ze sobą w różnych stylizacjach H&M opracowanych przez Łukasza Buzuna (H&M) i Pawła Wybańskiego.
Za produkcję materiału odpowiada Papaya Films. Reżyserią zajął się Daniel Jaroszek. Koncepcja i zaplanowanie kampanii to dzieło Cut The Mustard.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Lech, Aegon, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.