H+K Strategies realizuje drugą edycję "Starcia Szlifierzy"
Od kwietnia 2017 roku zespół H+K Strategies realizuje działania komunikacyjne wokół drugiej edycji zawodów „Starcie Szlifierzy”, których inicjatorem i organizatorem jest firma 3M. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, kompleksowa obsługa media relations oraz wsparcie 3M w prowadzeniu działań social media, a także współpraca z influencerami.
Za realizację projektu po stronie H+K Strategies odpowiedzialny jest dedykowany zespół departamentu Komunikacji Marketingowej oraz Digital & Influencer Marketing Department.
„Starcie Szlifierzy” jest inicjatywą skierowaną do branży profesjonalnie zajmującej się obróbką metalu i szlifowaniem. Organizatorem zawodów jest firma 3M, która specjalizuje się w innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych. Flagowe produkty marki skierowane do branży szlifierskiej kryjące się pod rozwiązaniami 3M™ Cubitron™ II oraz 3M™ Scotch-Brite™ mają za zadanie podnieść jakość i komfort codziennej pracy profesjonalistów. Dodatkowo firma 3M wspiera rozwój osobisty i bezpieczeństwo w pracy, dlatego te same wartości promuje podczas zawodów „Starcie Szlifierzy”.
W trakcie zawodów uczestnicy mają niepowtarzalną okazję, by w duchu sportowej rywalizacji zaprezentować swoje umiejętności i powalczyć o uznanie kolegów z branży, wartościowe nagrody oraz tytuł Szlif Mistrza 3M. Oprócz tego uczestnicy mogą także wymienić opinie oraz zintegrować się ze społecznością szlifierzy. To także doskonała okazja, dzięki której 3M może docenić i nagrodzić szlifierzy, którzy wykazują się w swojej codziennej pracy ogromnym profesjonalizmem i pasją.