H+K Strategies najlepszą agencją według opinii klientów

Informacja Prasowa - 04.10.2019
166

H+K Strategies najlepszą agencją według opinii klientów

Hill+Knowlton Strategies zajęło pierwsze miejsce w trzech kategoriach raportu przeprowadzonego przez Media i Marketing Polska oraz Kantar Polska: zadowolenie issue management i zarządzanie kryzysowe, dobra opinia w branży oraz oferowanie strategii i długofalowego podejścia do realizacji zleconych działań. Ponadto agencja jest na drugim miejscu co do najczęściej polecanych firm PR.

W tegorocznej edycji, organizowanego przez MMP i Kantar raportu, udział wzięło 20 firm PR a badanie zostało przeprowadzone metodą wywiadów telefonicznych w oparciu o listę klientów poszczególnych agencji. Analiza skupiała się na odczuciach klienta i satysfakcji z oferowanych przez firmy usług, dlatego ważne było, aby opinie o danej firmie, udzielali jedynie klienci deklarujący, że osobiście współpracowali z nią w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ostatecznie swoje zdanie wyraziły 133 osoby, co stanowi 50% wszystkich kontaktów podanych przez agencje. Taki wskaźnik pozwolił na przeprowadzenie badania, które zobrazowało prawdziwe odczucia na temat agencji biorących udział w badaniu.

Wyniki raportu pokazują jak bardzo zmieniło się postrzeganie branży na przestrzeni lat. MMP po przeprowadzeniu raportu zauważyło, że w wielu aspektach klienci wymagają od swoich agencji dużo więcej niż klasyczne media relations, a marketing już nie tylko przenika się z branżą PR, ale w wielu aspektach się nią scala. Autorzy raportu zwrócili uwagę na fakt, że również strategie przygotowywane dla klienta przez agencję PR często zawierają w sobie elementy należące do dziedzin marketingowych.

Według twórców, raport ma być początkiem regularnej obecności tematyki PR na łamach portalu „Media Marketing Polska” oraz w przynależnych serwisach (MMPOnline oraz MMP24).

 

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...