H+K rozwija kompetencje kreatywne i wzmacnia pion komunikacji konsumenckiej

Informacja Prasowa - 11.01.2023
106

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magdalena Banasik

Z początkiem nowego roku do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magdalena Banasik. Objęła stanowisko Dyrektorki Pionu Komunikacji Konsumenckiej (Consumer Comms Practice) i funkcję Head of Creative Services.

Magdalena Banasik ma ponad 18-letnie doświadczenie w tworzeniu kampanii marketingowych. Przed dołączeniem do H+K była związana z agencjami reklamowymi DDB, Havas, McCann Worldgroup i K2Create, gdzie tworzyła koncepcje kreatywne dla takich klientów jak McDonald’s, Gazeta Wyborcza, Ikea, Peugeot, Reckitt Benckiser czy Wyborowa. Przez ostatni rok Magdalena nadzorowała dział kreacji w agencji K2Create jako Head of Creatives. Jej prace były nagradzane na największych festiwalach reklamowych. Jest laureatką Srebrnego i Brązowego Lwa festiwalu w Cannes oraz nagród festiwali Eurobest, Epica, Cristal Awards, New York Festival, Golden Drum czy KTR.

Dołączenie Magdy Banasik oznacza dla naszej agencji poważne wzmocnienie kompetencji związanych z niestandardowymi rozwiązaniami kampanijnymi. Kilkunastoletnie doświadczenie Magdy w tworzeniu nagradzanych cross-mediowych kampanii – zarówno ATL, jak i digitalowych – przełoży się na jeszcze bardziej innowacyjne propozycje dla naszych klientów. – mówi Zofia Smełka-Leszczyńska, Chief Creative Strategist w H+K.

Pion Komunikacji Konsumenckiej jest jednym z czterech głównych praktyk agencji obok zespołów Corporate Comms, którym kieruje Alicja Lewandowska-Wolińska, New Economy Practice, któremu przewodzi Magdalena Załubska-Król i Public Affairs pod przewodnictwem Jarosława Sutarzewicza.

Decyzja o powierzeniu Magdalenie Banasik również funkcji Head of Creative Services jest kolejnym kamieniem milowym realizowanej od 3 lat strategii innowacji agencji. Wraz z dołączeniem Magdaleny do zespołu H+K zakończył się proces budowy Warsaw Creative Hub, kreatywnej struktury agencji, w skład której wchodzą jeszcze: Zofia Smełka-Leszczyńska, Chief Creative Strategist, Bartek Szymeczko, Director Content + Publishing i Łukasz Malanowski, Head of Studio

Comments

comments

106
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...