Higieniczni (bezpieczniejsi) w swej dziecięcej beztrosce

Informacja Prasowa - 30.09.2021
165

Higieniczni (bezpieczniejsi) w swej dziecięcej beztrosce

Higieniczni (bezpieczniejsi) w swej dziecięcej beztrosce

Marka Dettol w ramach najnowszej kampanii edukacyjnej przekaże bezpłatnie do szkół 100 tysięcy produktów. Twarzami kampanii traktującej o znaczeniu higieny i dezynfekcji są popularni wśród młodej części odbiorców Vanessa Power, przebojowa 11-latka z Kalisza, okrzyknięta wschodzącą gwiazdą światowego streetdance i Kamil „Sfinks” Szpejenkowski, artysta estradowy oraz uczestnik Got To Dance. Tylko Taniec. Kampania startuje 4 października br., a szkoły do udziału mogą zgłaszać rodzice.

Celem kampanii jest edukacja oraz wspieranie prawidłowych nawyków higieny wśród dzieci, które powróciły do nauki w szkołach. Dlatego marka Dettol chce zwrócić uwagę dzieci, mówiąc ich językiem, jak ważne dla ograniczenia ryzyka infekcji jest mycie i dezynfekcja rąk, przedmiotów i powierzchni, na których mogą gromadzić się bakterie i wirusy.

To nie pierwsze tego typu działanie marki Dettol skierowane do najmłodszych w tym roku.
W pierwszym kwartale Dettol przekazał do Centrum Zdrowia Dziecka, a także do kilkunastu oddziałów pediatrycznych szpitali w Polsce ponad 3 tysiące żeli do higieny rąk, które posłużyły ochronie małych pacjentów, ich opiekunów oraz personelu.

Motywem przewodnim kampanii, rozpoczynającej się z początkiem października, jest dynamiczna choreografia, w której o właściwych nawykach higienicznych będą edukować znani i lubiani influencerzy Vanessa Power i „Sfinks”. Poprzez realizację kampanii, właściciel marki Dettol, odpowiada na apele ekspertów, psychologów, rodziców i nauczycieli, którzy podkreślają jak ważny dla dobrego rozwoju dzieci jest kontakt z rówieśnikami w realnym świecie.

Nasza kampania jest wpisana w DNA marki, w którym leży edukacja o znaczeniu higieny dla zdrowia i aktywne działania dla ochrony przeciwko przenoszeniu chorób. Na całym świecie prowadzimy szkolne programy edukacyjne w zakresie higieny wspierane przez Dettol. Dotarły one już do ponad 8 milionów rodziców oraz milionów dzieci i nastolatków. Teraz wraz z początkiem ku szkolnego, chcemy dotrzeć do dzieci w polskich szkołach, bo wiemy jak ważne są dla ich rozwoju więzi z kolegami i stacjonarna nauka – mówi Gosia Kubiak, Brand Manager marki Dettol.

Ministerstwo Edukacji Narodowej w wytycznych powrotu do nauki stacjonarnej, kierowanych do szkół ma tego świadomość pisząc: „W obliczu zagrożeń psychicznych, na jakie narażone były i są dzieci i młodzież dbałość o bezpieczeństwo zdrowotne musi być rozsądnie godzona z dbałością o zdrowie psychiczne. Należy brać obie te potrzeby pod uwagę i szukać rozwiązań”.

Niezmiennie zalecane są w naszej szkole dezynfekcja, dystans, higiena, maseczki i wietrzenie pomieszczeń. To procedury, które są stałe i których przestrzegamy. Ponieważ jednak energia dzieci rozpiera i bardzo cieszą się ze swojej obecności, utrzymanie ich w ryzach dystansu społecznego może stanowić nie lada wyzwanie. Dlatego, szczególnie ważne jest utrwalanie dobrych nawyków a zwłaszcza prawidłowej higieny rąk, w każdej sytuacji. Nie zawsze uda się powstrzymać dziecko przed kontaktem z kolegami i koleżankami – przytuleniem czy uściskiem dłoni – mówi Katarzyna Piskorek, nauczycielka w jednej ze stołecznych szkół podstawowych.

W serii zabawnych spotów pokazujących scenki rodzajowe w szkole, Vanessa prezentuje właściwe zachowania, przypomina o higienie i dezynfekcji rąk i przedmiotów, ograniczającego ryzyko przenoszenia bakterii i wirusów. Przypomina, by nawyki związane z czystymi rękami z nami zostały, chce je „oswoić” i zmienić w dobrą zabawę.

Kampania jest prowadzona online, w tym na kanałach społecznościowych marki Dettol Polska. Będzie również wspierana w punktach sprzedaży np. w drogeriach Rossmann oraz na platformie sprzedażowej Allegro.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Chromatique media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy OMD.

Link do spotu reklamowego:  https://youtu.be/cZGppWPC2fg

Link do LP kampanii: https://allegro.pl/kampania/dettol

Dettol na FB: https://www.facebook.com/Dettol-Polska-102113391659563

Dettol na IG: https://www.instagram.com/dettolpolska/

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...