Herbapol rozstrzygnął przetarg na obsługę działań PR

Informacja Prasowa - 28.03.2017
36

Big Picture będzie odpowiadało za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active

Big Picture będzie odpowiadało za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną. Po stronie agencji za obsługę spółki odpowiadać będzie zespół kierowany przez Magdę Oleś, PR Managera, ze wsparciem Izabeli Zadory oraz Anny Zięby. Przetarg dotyczył obsługi w 2017 roku, do udziału w nim zaproszono 5 agencji.

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 68 lat obecności na rynku ugruntowała swoją pozycję lidera: zajmuje pierwsze miejsce w kategorii syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, a w kategorii dżemów jest wiceliderem. Herbapol-Lublin S.A. to znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.

Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat (m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne), produktów dżemowych z polskich owoców (m.in. dżemy klasyczne
i premium, konfitury i powidła) oraz syropów owocowych. W ofercie firmy znajdują się także napoje energetyzujące Green-Up z naturalną kofeiną z guarany, zielonej kawy i herbaty. W 2017 roku do portfolio marki Herbapol dołączyła Naturalna Ice Tea – najwyższej jakości napój herbaciany bez konserwantów, barwników i substancji słodzących. W tym samym roku firma zadebiutowała w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium, dedykowane dla gastronomii.

Na najbliższy rok zaplanowaliśmy dla naszych marek szerokie wsparcie PR – będziemy mocno aktywni w prasie, ale także w blogosferze i kanałach socialowych. Poprzeczka dla partnerów pracujących nad tą komunikacją postawiona jest bardzo wysoko. Herbapol to najwyższej jakości produkty, które bardzo dobrze zna większość społeczeństwa. Jest to wyjątkowa polska marka, łącząca nawiązania do wspomnień z dzieciństwa milionów Polaków ze świeżością, nowoczesnością i najwyższą jakością.

Z kolei marka Big-Active potrzebuje szytego na miarę podejścia PR, obejmującego kanały digitalowe, ale także komunikację na pograniczu lifestyle, zdrowego trybu życia i fitness. Szukaliśmy agencji strategicznej z doświadczeniem w prowadzeniu PR największych rynkowych marek oraz silnymi kompetencjami socialowymi. Big Picture przekonało nas na obu tych polach – mówi Anna Justyniarska, Junior PR-Digital Manager, Herbapol-Lublin S.A.

Wygrana w przetargu na obsługę marek Herbapol i Big-Active cieszy nas szczególnie, bo dla strategów dużą satysfakcją jest zawsze uczestniczenie w projektach marek z silną historią. To ciekawy moment na rynku, bo kultowe polskie marki z sukcesem stają dziś w szranki z największymi graczami
z zagranicy i często konkurencję tę wygrywają – właśnie dzięki swoim korzeniom i swojej naturalności, ale też dobrej, świeżej narracji, która łączy je z wyzwaniami współczesnej komunikacji. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli być strategicznym partnerem Herbapolu w działaniach PR – takie historie chce się współtworzyć i opowiadać
– mówi Hanna Waśko, Managing Director Big Picture.

Po stronie agencji zespołem odpowiedzialnym za obsługę marek Herbapol-Lublin S.A. kieruje Magda Oleś, Consultant, ze wsparciem Izabeli Zadory oraz Anny Zięby.

Big Picture to agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym. Opiera się na dwóch grupach usług: obsłudze w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz działaniach public affairs i CSR.
Do Klientów firmy należą m.in. Roche Polska, Getin Noble Bank, Mondelez Polska (marki Milka, Prince Polo, belVita, Lubisie), L’Oréal Paris Polska.

Comments

comments

36
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...