„Herbapol-Lublin” S.A. z kampanią promującą nową linię produktów BIO

Informacja Prasowa - 11.07.2019
204

„Herbapol-Lublin” S.A. z kampanią promującą nową linię produktów BIO

Pod hasłem „BIO – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.

 

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat oraz lider w segmencie syropów owocowych, wprowadza na rynek nową linię produktów ekologicznych. Obejmuje ona: syropy, dżemy oraz owocowe herbatki sypane. Wszystkie produkty otrzymały stosowne certyfikaty,
m. in. Ekogwarancji PTRE sp. z o.o., a na opakowaniach pojawił się charakterystyczny „zielony listek”, będący potwierdzeniem wysokiej jakości produktów.

 

Rynek żywności ekologicznej dynamicznie się rozwija zarówno w Polsce jak i zagranicą. Sięgamy po nią, szukając zdrowszych i smaczniejszych produktów, a moda ta staje się widocznym trendem i świadomym wyborem konsumentów. Jako firma z 70-letnim doświadczeniem oraz lider w kategorii syropów i herbat dążymy do tego, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości i wychodziły naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dlatego zdecydowaliśmy się wzbogacić nasząofertę o ważną kategorię produktów certyfikowanych, których jakość została potwierdzona przez wiarygodnego partnera – Ekogwarancję. To naturalny krok w rozwoju oferty marki Herbapol, którą konsumenci nie tylko znają, ale i obdarzają zaufaniem.” – mówi Anna Justyniarska, PR – digital manager w firmie „Herbapol-Lublin”.

Kampania reklamowa zaplanowana do października br. obejmuje działania reklamowe w internecie oraz mediach społecznościowych. Oprócz zróżnicowanych form reklamowych zaplanowano również działania angażujące bezpośrednio konsumentów, m.in. quiz BIO-logiczny, sprawdzający wiedzę
o żywności ekologicznej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, kreacje zostały przygotowane przez agencję kreatywną Carla Zuri. Rich media wykorzystane w kampanii przygotowała sieć Sataku.

Comments

comments

204
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...