„Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – nowa odsłona kampanii „Herbapolscy”

Informacja Prasowa - 12.04.2021
119

„Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – nowa odsłona kampanii „Herbapolscy”

„Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – nowa odsłona kampanii „Herbapolscy”

 12 kwietnia Herbapol-Lublin startuje z kolejną odsłoną kampanii z platformy „Herbapolscy”! W ramach kampanii planowane są w tym roku cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych marki. W marcu miała miejsce emisja pierwszego z nich, prezentującego ofertę dżemów (Wiśniewscy). Rozpoczynająca się obecnie kolejna część kampanii będzie wspierać kategorię syropów Herbapol.

Nowy spot można obejrzeć pod linkiem:

Herbapol. I dzień smakuje lepiej – Malinowscy – YouTube

***

„Herbapol-Lublin” S.A.

„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów.

„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast
i Premium.

W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich – Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków
i suplementów Polana.

Comments

comments

119
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...