Herbapol i Big-Active zdominowały podium kategorii herbat w rankingu TOP 200 najlepszych polskich marek

Informacja Prasowa - 06.10.2021
141

Herbapol i Big-Active zdominowały podium kategorii herbat w rankingu TOP 200 najlepszych polskich marek

Herbapol i Big-Active zdominowały podium kategorii herbat w rankingu TOP 200 najlepszych polskich marek

 Marki Herbapol i Big-Active zajęły 1. i 3. miejsce w kategorii „Herbata” w zestawieniu „TOP 200 Polskich Marek” opracowanym i opublikowanym przez magazyn Forbes w najnowszym, październikowym numerze. Premierowa edycja rankingu obejmowała 24 kategorie
z różnych branż.

Ranking powstał na bazie wyników 1435 wywiadów z polskimi konsumentami, podczas których analizowano ich skojarzenia z każdą z marek. Badano także wkład marki w sprzedaż produktu. Tym sposobem, redakcja miesięcznika Forbes stworzyła obiektywne zestawienie 200 najistotniejszych polskich marek, które zajmują dominującą pozycję w koszykach zakupowych Polaków. Magazyn dodatkowo obliczył realną wartość badanych podmiotów
w oparciu o ich pozycję i sprzedaż osiąganą w Polsce.

„Jesteśmy ogromnie dumni z pozycji, jakie osiągnęliśmy w tak prestiżowym rankingu. Znalezienie się na podium dwóch naszych flagowych marek to znak, że Polacy cenią możliwość wyboru oraz różnorodność doświadczeń, jakie oferują nasze produkty. Mamy świadomość tego, że bycie liderem to ogromna odpowiedzialność, zwłaszcza że na zaufanie, jakim cieszy się marka Herbapol, pracowało kilka pokoleń. Z kolei marka Big-Active konsekwentnie buduje swoją rozpoznawalność na rynku, a jej wysokie miejsce w rankingu potwierdza, że obraliśmy dla niej dobry kierunek rozwoju.” – mówi prezes zarządu firmy „Herbapol-Lublin” S.A. Evangelos Evangelou.

Marka Herbapol jest obecna na polskim rynku spożywczym od kilkudziesięciu lat. Kolejne pokolenia konsumentów cenią ją za niezmienne czerpanie inspiracji z natury i wysoką jakość produktów z charakterystycznym, zielonym listkiem. Portfolio marki obejmuje nie tylko flagowe, znane od lat produkty, takie jak herbatki ziołowe, owocowe czy syropy owocowe.
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania konsumentów oferta firmy regularnie poszerza się o nowe kategorie produktowe, jak gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane czy syropy do mleka.

Nieodłączną cechą marki Big-Active jest jej indywidualny i nowoczesny charakter. Pokazuje ona, że świat herbat jest niezwykle bogaty, ma wiele odmian i kolorów, swoją duszę i tradycję. Portfolio marki to herbaty zielone, białe, czerwone, owocowe, czarne oraz funkcjonalne.

Zestawienie magazynu Forbes zostało opracowane we współpracy z firmą Minds & Roses.

Comments

comments

141
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...