Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom

Informacja Prasowa - 14.11.2016
45

Najnowsza kampania reklamowa marki Henryk Kania

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma promuje swoje produkty, a zaczęła od kabanosów.

„Dogrywka. Śniadanie z kadrą” – to nowy, cykliczny program w Onet.pl zapowiadający i podsumowujący mecze reprezentacji Polski w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w Rosji. Prowadzącym jest znany dziennikarz sportowy Michał Pol, który zaprasza do studia ekspertów. Pierwszy odcinek kibice obejrzeli 12 listopada, a kolejne emitowane będą przy okazji każdego meczu naszej kadry. W minioną sobotę, gośćmi Pola byli Maciej Szczęsny i Andrzej Strejlau.

Zakłady Mięsne Henryk Kania są wyłącznym partnerem programu „Dogrywka. Śniadanie z kadrą”. Współpraca obejmuje m.in. lokowanie produktu oraz billboardy sponsorskie i banery reklamowe w sekcji sportowej Onet.pl. Działania te są wspierane na łamach „Przeglądu Sportowego”.

Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom. nieodłącznym elementem kibicowania są przekąski. Wszyscy lubimy przegryźć małe co nieco podczas oglądania meczów, czy też takich programów jak „Dogrywka. Śniadanie z kadrą”. Nasze produkty, na czele z kabanosami, sprawdzą się w tej roli perfekcyjnie – mówi Dominika Rąba, wiceprezes zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania.

plansza

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...