Head & Shoulders Supreme i Basia Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampanii

Informacja Prasowa - 16.10.2019
292

Head & Shoulders Supreme i Basia Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampanii

Wystartowała kampania Head&Shoulders Supreme z nową ambasadorką marki – Basią Kurdej-Szatan. Za strategię i koncept kreatywny działań odpowiada Saatchi & Saatchi IS. 

W najnowszej kampanii Basia mierzy się z opiniami zarówno na swój temat, jak i na temat szamponu. Jako aktorka i kobieta jest narażona na ciągłą krytykę. Tak samo Head & Shoulders jest stereotypowo oceniany jako wyłącznie przeciwłupieżowy lub tylko dla mężczyzn.

Piękne włosy – efekt codziennego stosowania Head & Shoulders Supreme – dodają Basi pewności siebie, która pozwala nie przejmować się ciągłymi ocenami i komentarzami. Basia z typowym dla siebie poczuciem humoru pokazuje jak zachować zdrowe podejście do ocen w internecie.

Oprócz pokazania jak z dystansem podchodzić do krytyki, kampania ma na celu poszerzenie świadomości na temat Head & Shoulders Supreme, który dzięki unikalnemu składowi zapewnia nie tylko intensywne nawilżenie i długotrwałą ochronę przed łupieżem, lecz jest także doskonałym kosmetykiem do codziennej pielęgnacji włosów dla kobiet.

 

Kampania wystartowała 15 października. Kreacje obejmują rozbudowaną kampanię telewizyjną, kampanię digitalową wraz z social mediami, które kontekstowo wykorzystują aktywność Basi m.in. w „Tańcu z gwiazdami”. W ramach kampanii przygotowane zostały też dedykowane formaty w punktach sprzedaży. Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania PR agencja Partners of Promotion, a za zakup mediów Mediacom.

 

Zespół Saatchi & Saatchi IS:

Client Service

Group Account Director: Monika Sosnowska

Agata Luśtyk, Account Supervisor

Anna Kiszka, Account Manager

Aleksandra Młyńska, Account Executive

 

Strategia:

Filip Beźnicki – Head of digital strategy

 

Kreacja:

Patrycja Lukjanow, Creative Director

Marta Frączek, Associate Creative Director

Mikołaj Makowski, Copywriter

Tomasz Szkiela, Art Director

Marcin Wroński, Copywriter

Ewelina Cis, Junior Art Director

 

Produkcja:

Marta Gierej, Head of TV Production

Reżyseria: Iwona Bielecka, Małgorzata Popinigis

Foto: Małgorzata Popinigis, Marlena Bielińska

Dom produkcyjny: Tango Production

Post produkcja: TPS Film Studio

 

Comments

comments

292
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...