Havas Warsaw z nową kampanią promocyjną dla CANAL+

Informacja Prasowa - 03.09.2019
41

Havas Warsaw z nową kampanią promocyjną dla CANAL+

We wtorek, 3 września, platforma nc+ zmieniła nazwę i rozpoczęła  nową kampanię promocyjną informującą o rebrandingu oraz nowych ofertach dla abonentów. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

 

Zmiana nazwy pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób korzystać z międzynarodowej siły brandu CANAL+, w który nadal będziemy bardzo mocno inwestować tworząc unikalną ofertę opartą o najlepszą rozrywkę i najnowsze technologie  – mówi Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+

 

Kampania utrzymana jest w stylistyce kina sensacyjnego. Głównymi bohaterami są członkowie gangu znani z poprzednich edycji reklam platformy. Tym razem szajka planuje skok rabunkowy na jubilera, jednak w wyniku nieoczekiwanej pomyłki dochodzi do wielkiego „BUM”. Co stało się w trakcie skoku można zobaczyć w spocie telewizyjnym dostępnym tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=HtRGW4O0eQg

 

W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano m.in. działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży Platformy CANAL+.

Comments

comments

41
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...