Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne i media relations, jak również komunikację jubileuszu firmy.
Havas PR Warsaw pracuje dla home.pl
home.pl, lider usług internetowych w Polsce, nawiązuje współpracę z Havas PR Warsaw. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne i media relations, jak również komunikację jubileuszu firmy.
Poza bieżącym doradztwem komunikacyjnym, Havas PR Warsaw zajmie się prowadzeniem biura prasowego i pozycjonowaniem ekspertów firmy w mediach. Jednym z głównych zadań agencji będzie przeprowadzenie kampanii PR związanej z obchodami jubileuszu 25-lecia home.pl na rynku.
– Wkrótce rozpoczynamy bardzo ważny rok dla home.pl, który otwiera kolejne ćwierćwiecze w historii naszej firmy. Od lat towarzyszymy przedsiębiorcom w cyfrowym rozwoju, nie tylko wspierając ich bieżące wyzwania, ale także inspirując do wdrażania innowacyjnych rozwiązań zapewniających jak najpełniejsze wykorzystanie potencjału internetu. Szukaliśmy odpowiedniego partnera, z którym będziemy wspólnie świętować nasze 25-lecie. Agencja Havas PR przedstawiła koncepcję działań związanych z jubileuszem najlepiej odpowiadającą na nasze potrzeby, dlatego cieszymy się, że będzie nas wspierać w komunikacji – mówi Magdalena Chudzikiewicz, Chief Commercial Officer w home.pl.
– Skutecznie i dynamicznie rozwijamy kompetencje w obszarze technologicznym. Współpracujemy z wieloma liderami w swoich dziedzinach, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że home.pl, lider wśród dostawców usług internetowych w Polsce, wybrał naszą agencję do bieżącej obsługi oraz powierzył nam komunikację swoich okrągłych urodzin. Wspólnie podkreślimy rolę home.pl w cyfrowej transformacji Polski – dodaje Tomasz Lis, Managing Director w Havas PR Warsaw.
Zespołem po stronie agencji kieruje Katarzyna Wiernicka-Ponikło, Consulting Director.
home.pl jest największym w Polsce dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet firma jest liderem branży również w Europie. Serwery home.pl są domem dla połowy polskiego Internetu – co druga strona WWW w Polsce zarejestrowana jest właśnie w home.pl. Misją firmy jest wspieranie ludzi i firm kreujących e-świat. Nad jej realizacją czuwa codziennie prawie 400 pracowników, którzy dbają o rozwój oferty i wsparcie klientów – 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.