Havas Media zaplanuje i zakupi media dla marek Hasco-Lek

Informacja Prasowa - 21.02.2018
162

Havas Media zaplanuje i zakupi media dla marek Hasco-Lek

Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek.

Dom mediowy zdobył klienta w drodze wieloetapowego przetargu. Do zadań Havas Media będzie należało optymalizowanie, planowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach online i offline dla wszystkich marek Hasco-Lek.

– Ogromnie się cieszymy z wygranej. W naszej propozycji wykorzystaliśmy unikalne badania, w tym Havas Soil oraz Meaningful Brands. Wnioski pozwoliły nam zaproponować efektywną strategię komunikacji w mediach, która spodobała się klientowi – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...