Hansgrohe klientem Home Sweet Home PR

Informacja Prasowa - 17.12.2020
74

Hansgrohe klientem Home Sweet Home PR

Hansgrohe klientem Home Sweet Home PR

Hansgrohe, światowy lider w produkcji wysokiej klasy baterii i pryszniców rozwija swoją aktywność w obszarze mediów społecznościowych. Ma mu w tym pomóc Home Sweet Home PR, firma doradcza specjalizująca się w komunikacji dla marek z obszaru „dom i wnętrze”.

Hansgrohe to właściciel marek hansgrohe i AXOR oferujących bogate portfolio produktów wyposażenia do łazienek i kuchni, w szczególności baterii i pryszniców. Założona w Schwarzwaldzie firma może poszczycić się sięgającą 1901 roku tradycją. Współczesna historia firmy stoi pod znakiem umiejętnego łączenia doskonałego wzornictwa, funkcjonalności i innowacji. Hansgrohe zatrudnia blisko 5000 osób, a produkty sprzedawane są do 140 krajów na wszystkich kontynentach. Home Sweet Home PR jest firmą doradztwa komunikacyjnego wyspecjalizowaną w obsłudze firm i marek o profilu wnętrzarskim. Z początkiem grudnia Hansgrohe zdecydował się podjąć współpracę z  Home Sweet Home PR w obszarze social media i wsparcia komunikacji w kanale B2B.

Do zadań Home Sweet Home PR należy doradztwo strategiczne dotyczące obecności Hansgrohe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe prowadzenie kanałów polskiego oddziału firmy na platformach Facebook i Linkedin. Ponadto, agencja współpracować będzie z Hansgrohe przy planowanych na 2021 rok projektach specjalnych dedykowanych środowisku architektów i projektantów wnętrz. Jak podkreśla Joanna Tamulska, Marketing Manager Hansgrohe „Zależało nam na pozyskaniu partnera, który wyróżniać się będzie doskonałą znajomością branży wyposażenia wnętrz, a zarazem zapewni obsługę skrojoną na miarę naszych potrzeb wizerunkowych i biznesowych. Nie bez znaczenia było również doświadczenie HSH PR w pracy „z” i „dla” architektów, którzy są dla nas istotnym partnerem handlowym”.

Za obsługę klienta odpowiedzialni będą – Marcin Poboży, partner zarządzający oraz Daniel Jarociński, ekspert ds. social mediów z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy dla uznanych międzynarodowych marek. Umowa zawarta została na czas nieokreślony.

„Yassen Hristov/Hompics.com
+48697183174 [email protected]

Comments

comments

74
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...