Hanna Waśko

Jerzy Ciszewski - 13.04.2016
4

Hanna Waśko Dyrektor w Big Picture

„PR musi wyjść spod parasola marketingu i być mocniej wtopiony w procesy biznesowe. Nie tylko w komunikacji z mediami, ale także na innych polach – uzupełniając działania zarządów spółek, działów HR i B2B, ale też np. firm consultingowych czy kancelarii prawnych. Musimy też równolegle rozwijać kompetencje digital i budować zupełnie nowe usługi, by nie oddawać dotychczasowej domeny PR agencjom interaktywnym i domom mediowym” –  Hanna Waśko, Managing Director Big Picture.

Jest to stosunkowo nowa agencja, która ma zamiar zajmować się doradztwem strategicznym. Oferta tej firmy opiera się na dwóch produktach usługowych: corporate & product PR oraz business consulting & public affairs.

Agencja oferuje klientom obsługę takich obszarów jak: komunikacja na ryku finansowym, długofalowe platformy wizerunkowe, komunikacja kryzysowa, projekty z obszaru społecznego zaangażowania biznesu i komunikacji społecznej (działania instytucji publicznych i organizacji pozarządowych).

Od 12 lat Hanna Waśko działa w branży public relations; była związana z Leo Burnett, 180 PR, Rc2. Tworzyła strategie PR m.in. dla: eurobanku, Noble Banku, Getin Banku, NEONET i NEO24.pl czy marek takich jak Fortuna, adidas, Johnnie Walker, Prince Polo, Milka. Odpowiadała za strategię PR Muzeum Historii Żydów Polskich, Oxford Noble Foundation czy RAZEM 89 – społecznych obchodów 20-lecia i 25-lecia wolności.

Jej programy zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami, KTR czy Effie. Jest również członkinią jury Young Creatives i KTR. Ma za sobą pracę w brytyjskim Central Office of Information, odpowiedzialnym za komunikację państwa i jego instytucji z obywatelami, działającym przy rządzie Wielkiej Brytanii.

 

Założycielką firmy jest Hanna Waśko, działająca w branży PR od 12 lat. Wcześniej związana była m.in. z Leo Burnett czy 180 PR. Przez ostatnie 8 lat pracowała w Rc2 na stanowisku Strategic Directora. Stworzyła strategie PR m.in. dla: eurobanku, Noble Banku, Getin Banku, NEONET i NEO24.pl czy marek takich jak Fortuna, adidas, Johnnie Walker, Prince Polo, Milka. Ponadto, odpowiadała za strategię PR Muzeum Historii Żydów Polskich, Oxford Noble Foundation czy RAZEM 89 – społecznych obchodów 20-lecia i 25-lecia wolności. Jej autorskie programy zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami, KTR czy Effie. Jest również członkinią jury Young Creatives i KTR. Ma za sobą pracę w brytyjskim Central Office of Information, odpowiedzialnym za komunikację państwa i jego instytucji z obywatelami, działającym przy rządzie Wielkiej Brytanii.

Waśko jest również współzałożycielką Stowarzyszenia Projekt: Polska, dziś zasiada w jego Radzie Strategicznej. Jest członkinią Zarządu Fundacji Oxford Noble, inicjatora programu Studiów o Współczesnej Polsce na Uniwersytecie Oxfordzkim. Ukończyła nauki polityczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz London School of Economics. Jest także stypendystką brytyjskiego Hansard Society.

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...