Hanna Waśko

Jerzy Ciszewski - 13.04.2016
245

Hanna Waśko Dyrektor w Big Picture

„PR musi wyjść spod parasola marketingu i być mocniej wtopiony w procesy biznesowe. Nie tylko w komunikacji z mediami, ale także na innych polach – uzupełniając działania zarządów spółek, działów HR i B2B, ale też np. firm consultingowych czy kancelarii prawnych. Musimy też równolegle rozwijać kompetencje digital i budować zupełnie nowe usługi, by nie oddawać dotychczasowej domeny PR agencjom interaktywnym i domom mediowym” –  Hanna Waśko, Managing Director Big Picture.

Jest to stosunkowo nowa agencja, która ma zamiar zajmować się doradztwem strategicznym. Oferta tej firmy opiera się na dwóch produktach usługowych: corporate & product PR oraz business consulting & public affairs.

Agencja oferuje klientom obsługę takich obszarów jak: komunikacja na ryku finansowym, długofalowe platformy wizerunkowe, komunikacja kryzysowa, projekty z obszaru społecznego zaangażowania biznesu i komunikacji społecznej (działania instytucji publicznych i organizacji pozarządowych).

Od 12 lat Hanna Waśko działa w branży public relations; była związana z Leo Burnett, 180 PR, Rc2. Tworzyła strategie PR m.in. dla: eurobanku, Noble Banku, Getin Banku, NEONET i NEO24.pl czy marek takich jak Fortuna, adidas, Johnnie Walker, Prince Polo, Milka. Odpowiadała za strategię PR Muzeum Historii Żydów Polskich, Oxford Noble Foundation czy RAZEM 89 – społecznych obchodów 20-lecia i 25-lecia wolności.

Jej programy zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami, KTR czy Effie. Jest również członkinią jury Young Creatives i KTR. Ma za sobą pracę w brytyjskim Central Office of Information, odpowiedzialnym za komunikację państwa i jego instytucji z obywatelami, działającym przy rządzie Wielkiej Brytanii.

 

Założycielką firmy jest Hanna Waśko, działająca w branży PR od 12 lat. Wcześniej związana była m.in. z Leo Burnett czy 180 PR. Przez ostatnie 8 lat pracowała w Rc2 na stanowisku Strategic Directora. Stworzyła strategie PR m.in. dla: eurobanku, Noble Banku, Getin Banku, NEONET i NEO24.pl czy marek takich jak Fortuna, adidas, Johnnie Walker, Prince Polo, Milka. Ponadto, odpowiadała za strategię PR Muzeum Historii Żydów Polskich, Oxford Noble Foundation czy RAZEM 89 – społecznych obchodów 20-lecia i 25-lecia wolności. Jej autorskie programy zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami, KTR czy Effie. Jest również członkinią jury Young Creatives i KTR. Ma za sobą pracę w brytyjskim Central Office of Information, odpowiedzialnym za komunikację państwa i jego instytucji z obywatelami, działającym przy rządzie Wielkiej Brytanii.

Waśko jest również współzałożycielką Stowarzyszenia Projekt: Polska, dziś zasiada w jego Radzie Strategicznej. Jest członkinią Zarządu Fundacji Oxford Noble, inicjatora programu Studiów o Współczesnej Polsce na Uniwersytecie Oxfordzkim. Ukończyła nauki polityczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz London School of Economics. Jest także stypendystką brytyjskiego Hansard Society.

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...