string(129) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/04/image_processing20190417-7984-evn3cv-1200x500.jpg');"
string(103) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/04/image_processing20190417-7984-evn3cv-1200x500.jpg"
Hand Made z launchową odsłoną produktów Amway
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
W ramach współpracy agencja odpowiada za koncept kreatywny wprowadzenia na rynek nowych produktów ARTISTRY™ oraz NUTRILITE™, a także kampanię promocyjną w social mediach marki Amway. Działania promocyjne obejmować będą między innymi product story, koncept i realizację spotu reklamowego na kilka krajów europejskich z dedykowanymi wersjami językowymi oraz działania contentowe do digitalu.
Umowa dotycząca współpracy pomiędzy firmami obejmuje czas trwania kampanii launchowej.
Amway to jedna z największych na świecie firm sektora sprzedaży bezpośredniej. Jednocześnie jest to firma rodzinna, która ceni i traktuje każdą współpracującą z nią osobę jako partnera w drodze do sukcesu. Amway został założony w 1959 roku przez długoletnich przyjaciół i partnerów biznesowych Richa DeVosa i Jaya Van Andela. Podstawowe wartości, na których opiera się filozofia firmy, to: wolność, rodzina, nadzieja oraz nagroda.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
