Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
KFF jest jedną z najstarszych imprez filmowych na świecie. W ramach tegorocznej edycji Hand Made przygotowała odświeżoną komunikację wydarzenia. Działania objęły projekt identyfikacji wizualnej, promocję i obsługę kanałów społecznościowych oraz przygotowanie materiałów reklamowych do druku.
Agencja stworzyła nową odsłonę identyfikacji wizualnej, która stanowi ważny składnik w tworzeniu działań zintegrowanych wokół instytucji. Odpowiednio dobrany język graficzny określa korzyść emocjonalną i ideę eventu, któremu towarzyszą wystawy, koncerty, pokazy plenerowe oraz spotkania z twórcami.
Poza warstwą wizualną, Hand Made przygotowała kompleksową strategię komunikacji w kanałach społecznościowych oraz kreacje graficzne, które wykorzystywane są na Facebooku i Instagramie. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za promocję wydarzenia oraz zarządzanie budżetem mediowym.
W zakres prac wchodzą również projekty BTL oraz materiały drukowane, które będą wykorzystywane w trakcie trwania Festiwalu – w tym projekt i skład 52-stronicowej książki programowej.