Hand Made w gronie czterech najlepszych agencji reklamowych w Polsce

Informacja Prasowa - 29.05.2019
114

Hand Made w gronie czterech najlepszych agencji reklamowych w Polsce

23 maja, podczas uroczystej Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku, poznaliśmy najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Już po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska” wraz z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje.

Kolejny raz Hand Made znalazła się w gronie najlepszych agencji reklamowych w Polsce, zdobywając wyróżnienie Agencja Roku 2019: nieustępliwi do końca przyznane przez magazyn „Media & Marketing Polska”.
Badanie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019” przeprowadził niezależny instytut Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketerów. Jest to największy tego typu projekt reklamowy w Polsce. Hand Made znalazła się w gronie czterech najlepszych agencji w Polsce wśród przeszło 100 biorących udział w badaniu agencji reklamowych, domów mediowych i agencji eventowych.

Za Hand Made udany i aktywny rok – czytamy w raporcie.

 –Agencja zadbała o zróżnicowanie i powiększenie portfolio oraz poszerzyła zakres prac dla swoich największych klientów (…). Wzmocniła trzy zespoły: obsługi klienta, PR i współpracy z influencerami, a także social media (…). Niezmiennie zapewnia pełną obsługę reklamową – od strategii, telewizji, digitalu po druk – z raportu wynika, że klienci Hand Made są szczególnie zadowoleni z produkcji, strategii i podejście analitycznego.
Na pytanie jakie to uczucie dowiedzieć się o kolejnym wyróżnieniu dla agencji, prezes Hand Made Artur Lalewicz odpowiada:
 –Bezcenne!  Dziękujemy naszym klientom i redakcji „Media & Marketingu Polska” za to, że po raz kolejny doceniliście naszą pracę.

Jesteśmy dumni z całego naszego zespołu. Hand Made to ponad 50 niezwykłych, utalentowanych osób, które nie tylko realizują nietuzinkowe projekty z różnych gatunków komunikacji, ale przede wszystkim tworzą wyjątkową atmosferę i miejsce, które stało się jednym z ważniejszych na mapie agencji reklamowych w Polsce – dodaje Marcin Palarczyk, wiceprezes.

Szczegółowe wyniki badania można znaleźć w raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019” opublikowanym w najnowszym numerze miesięcznika „Media & Marketing Polska”.
Do grona klientów agencji należą między innymi: Nutella, Tic Tac, Allegro, Książęce, Redd’s, Pilsner Urquell, Captain Jack, Pizza Hut, Amway, Dermika, Idea Bank, Getin Bank, Zielnik, DOZ SA, Nescafe Dole Gusto, Intermarche, Xenna, Collaflex, Volkswagen Samochody Osobowe, Bausch & Lomb, Ortanol Max, Orsay, Nutrimed, Traficar, Hyabak, Urząd Miasta Krakowa, William Peel, Azoty ZAK.

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...