Krakowska agencja reklamowa od połowy czerwca odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w mediach społecznościowych.
Marka na swoich profilach prezentuje się w nowej, odświeżonej odsłonie. Hand Made, oprócz prowadzenia komunikacji marki w mediach społecznościowych, zajmuje się również obsługą Klientów na fanpage’u.
Postawiliśmy na piękne zdjęcia produktowe osadzone w prostej i czytelnej grafice przekazując przy tym w lekkiej i zabawnej formie istotę oferty. – Zofia Tarnawczyk, Creative Hand Made
Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made ze względu na profesjonalizm i bardzo dobrą współpracę. Zaproponowana komunikacja okazała się bardzo trafna, zyskując pozytywny odbiór wśród naszych fanów. – Małgorzata Bukowska, Digital Communication Manager, Pizza Hut
Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem „Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.
Pizza Hut to jedna z największych sieci restauracyjnych typu casual dining na świecie. Właścicielem marki Pizza Hut jest Yum! Brands, Inc. z siedzibą w Dallas, w stanie Teksas, w Stanach Zjednoczonych). W listopadzie 2018 roku Pizza Hut obchodzi 60-lecie swojego powstania.
Comments
