Agencja Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją nowego spotu marki Pirolam.
Kampania ma na celu wyróżnienie głównego benefitu produktu Pirolam Szampon, którym jest podwójne działanie – zwalczanie łupieżu i pielęgnacja włosów. Dzięki temu konsumentki nie muszą wybierać pomiędzy skutecznością działania a pięknym wyglądem.
Agencja w kreatywny sposób wykorzystała zabieg znany z formatów typu Shorts czy Reels wykorzystywanych w mediach społecznościowych. Dzięki temu komunikacja jest świeża, nowoczesna i nawiązuje do bieżących trendów.
W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wybór koncepcji przygotowanej przez Hand Made. Przekonała nas wizja, która łączy w sobie najważniejsze cechy produktu. Co więcej, produkcja wpisuje się w panujące obecnie w reklamie trendy, które wykorzystują dobrze znane formaty z mediów społecznościowych. Realizacja kampanii została przeprowadzona na najwyższym poziomie.
Martyna Bartczak, Category Marketing Manager
Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Hand Made, odpowiadająca również za nadzór realizacyjny. To kolejna już realizacja dla koncernu Polpharma. W poprzednich latach agencja odpowiadała za telewizyjne kampanie Famotydyny Ranigast i Pyralginy.