string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/hand_made_logo_black-1200x500.png');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/hand_made_logo_black-1200x500.png"
Hand Made i Intermarche zapraszają do wspólnej zabawy z dziećmi
Od 9 marca będzie można oglądać zabawne spoty z sympatycznymi Kicaczkami, których emisja będzie obejmowała TV, digital i własne kanały Intermarche. Agencja zajęła się kreacją i realizacją spotu oraz stworzyła nazwę dla zabawnych pluszaków i i ożywiła je w technologii 3D.
Bohaterami spotów są trzy sympatyczne zające: Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka oraz Duduś Nieśmiałek. Swoją piosenką przypominają o tradycji malowania pisanek, która w Polsce sięga końca X wieku. Tym samym wprowadzają już w klimat zbliżających się wielkimi krokami Świąt Wielkanocnych.
Spot jest kolorowy, wesoły, towarzyszy mu zabawna piosenka, która łatwo wpada w ucho i z pewnością będzie cieszyć dzieci przed telewizorami i te, które usłyszą ją w Internecie. Dodatkowo za naklejki zdobyte w trakcie zakupów w sieci hipermarketów Intermarche, dzieci będą mogły dostać własnego Kicaczka.
Spot jest kolorowy, wesoły, towarzyszy mu zabawna piosenka, która łatwo wpada w ucho i z pewnością będzie cieszyć dzieci przed telewizorami i te, które usłyszą ją w Internecie. Dodatkowo za naklejki zdobyte w trakcie zakupów w sieci hipermarketów Intermarche, dzieci będą mogły dostać własnego Kicaczka.
Mimo, że byliśmy w pracy, to w trakcie kręcenia spotu nie tylko dzieci świetnie się bawiły. Oczywiście praca przebiegła profesjonalnie i w zgodzie z najlepszymi praktykami. We współpracy z Hand Made zrealizowaliśmy bardzo fajny spot, który prawdopodobnie wywoła uśmiech na twarzy nie tylko dzieci ale i dorosłych – MIROSŁAW POWAGA (STARSZY SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I REKLAMY, INTERMARCHE).
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
