Hand Made dla marki własnej Decathlon – Kipsta

Informacja Prasowa - 15.10.2019
176

Hand Made dla marki własnej Decathlon – Kipsta

Agencja Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – Kipsta.

Hand Made odpowiada za kampanię promocyjną butów piłkarskich Kipsta Agility 900. Cała kampania osadzona jest wokół hasła „Kto gra ten ma”. Do współpracy zaproszono byłego reprezentanta Polski – Sebastiana Milę i Macieja Zakrzewskiego, znanego z serwisu tepy.pl – portalu  o butach piłkarskich. Zaangażowani eksperci przetestują buty Kipsta Agility 900, które powstały z myślą o grze na trawie w każdych warunkach. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są testowane modele. Agencja Hand Made odpowiada także za kreację i realizację działań sprzedażowo-promocyjnych w social mediach. Kampania rozpoczęła się 3 października i potrwa do 20 października.

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...