string(131) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/10/image_processing20191011-24749-1151qax-1200x500.jpg');"
string(105) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/10/image_processing20191011-24749-1151qax-1200x500.jpg"
Hand Made dla marki własnej Decathlon – Kipsta
Agencja Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – Kipsta.
Hand Made odpowiada za kampanię promocyjną butów piłkarskich Kipsta Agility 900. Cała kampania osadzona jest wokół hasła „Kto gra ten ma”. Do współpracy zaproszono byłego reprezentanta Polski – Sebastiana Milę i Macieja Zakrzewskiego, znanego z serwisu tepy.pl – portalu o butach piłkarskich. Zaangażowani eksperci przetestują buty Kipsta Agility 900, które powstały z myślą o grze na trawie w każdych warunkach. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są testowane modele. Agencja Hand Made odpowiada także za kreację i realizację działań sprzedażowo-promocyjnych w social mediach. Kampania rozpoczęła się 3 października i potrwa do 20 października.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
