Hand Made dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal)

Informacja Prasowa - 14.11.2019
272

Hand Made dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal)

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon –IMVISO (futsal). 

„Włącz się do gry!” stanowi motyw przewodni kampanii. Jej celem jest prezentacja futsalu jako dynamicznej, wysiłkowej oraz emocjonującej odmiany piłki nożnej. Ponieważ rozgrywka odbywa się w hali, do gry piłkarze potrzebują odpowiednich butów oraz piłek. Decathlon, dla którego radość z uprawiania sportu jest najważniejsza, w pełni odpowiada zarówno na potrzeby zaawansowanych piłkarzy futsalowych, jak i osób, które stawiają pierwsze kroki w tej dyscyplinie. Właśnie dlatego stworzona została marka IMVISO – aby dawać możliwie najwięcej satysfakcji z gry.

W ramach współpracy z Hand Made powstały 3 spoty reklamowe 30” – wizerunkowy, reportażowy oraz produktowy. W listopadzie zobaczymy je w digitalu – na You Tube i Facebooku marki Decathlon oraz na VOD.

Kampanii promocyjnej towarzyszy konkurs, w którym do wygrania jest bon na zakupy w sieci sklepów Decathlon. Co należy zrobić, by zdobyć bon o wartości 1000 zł? Wystarczy udać się w określonym terminie do jednego ze sklepów Decathlon biorących udział w akcji i samemu zaprezentować piłkarską żonglerkę. Przez 3 tygodnie na stronie www.decathlon.pl/wlacz-sie-do-gry.html publikowane będą rankingi. Wygrana przypadnie osobie z największą ilością podbić.

Kampania promocyjna trwać będzie 3 tygodnie.

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...