Hamelin Polska podejmuje współpracę z agencją On Board Think Kong
Hamelin Polska podejmuje współpracę z agencją On Board Think Kong
Hamelin, właściciel marek zeszytów i przyborów szkolnych Oxford i Top2000 podpisuje umowę z agencją OBTK.
Nawiązana współpraca obejmuje prowadzenie komunikacji w kanałach social media dla obu marek. Dotyczy też działań reklamowych w serwisach Facebook, Instagram i TikTok, współpracy z influencerami, mediami. Zespół agencji jest odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie strategii promocji Oxford i Top2000 wśród głównych grup odbiorców produktów obu marek: młodzieży szkolnej, studentów i rodziców dzieci w wieku szkolnym. Wybór agencji On Board Think Kong jest wynikiem konkursu, umowa ma obowiązywać przez rok.
Hamelin jest francuską firmą rodzinną i europejskim liderem na rynku w dziedzinie produkcji artykułów szkolnych i biurowych. Wśród innowacyjnych rozwiązań Hamelin może pochwalić się wynalezieniem m.in. papieru Optic Paper® i stworzeniem aplikacji SCRIBZEE® umożliwiającej skanowanie notatek za pomocą urządzeń mobilnych zastosowana w zeszytach i notatnikach z możliwością przechowywania w chmurze. Produkty firmy obecne są w ponad 100 krajach.