Po stronie Flywheel PR za komunikację marki Haier i Candy odpowiada zespół pod kierunkiem Iwony Cieśli
W lutym 2025 roku Haier Polska – globalny lider w branży dużego AGD – dołączył do grona klientów Flywheel Public Relations. Agencja odpowiada za kompleksową strategię komunikacyjną marek Haier i Candy na polskim rynku, obejmującą działania media relations, współpracę z influencerami oraz niestandardowe projekty wizerunkowe.
Zakres współpracy
Flywheel Public Relations będzie prowadzić działania mające na celu wzmocnienie pozycji Haier jako marki premium, podkreślając jej zaawansowane technologie, unikalny design oraz wysoką jakość produktów. W ramach współpracy agencja zajmie się strategią komunikacyjną, media relations, realizacją kampanii wizerunkowych oraz organizacją eventów. Istotnym elementem działań będzie również współpraca z influencerami oraz niestandardowe aktywacje, które zwiększą świadomość i rozpoznawalność marek Haier i Candy na polskim rynku.
Haier to marka, która nieustannie udowadnia, że nowoczesne technologie mogą harmonijnie łączyć się z komfortem użytkowania, trwałością i estetyką. Podczas gdy rynek AGD często skupia się na szybkim wprowadzaniu innowacji, my stawiamy na przemyślane rozwiązania – stylowe, funkcjonalne i dopracowane w każdym detalu. Wybierając Haier, klienci inwestują w jakość, która pozostaje niezawodna przez lata – zarówno pod względem technologii, jak i designu. Współpraca z Flywheel Public Relations pozwoli nam skutecznie komunikować te wartości na polskim rynku – mówi Andrzej Sobolczyk, Marketing Manager Poland & Baltics w Haier Polska.
Cieszymy się, że Haier Polska obdarzyło nas zaufaniem i powierzyło rozwój komunikacji w Polsce. To dla nas niezwykle ekscytujące wyzwanie, w którym kluczową rolę odgrywają nasze wieloletnie relacje z dziennikarzami i influencerami. Stawiamy na autentyczność i emocje, które pozwalają dotrzeć nam do odbiorców oraz budować wśród nich zaufanie, tak ważne dla naszych klientów. Zarówno Haier, jak i Candy to marki, które łączą nowoczesne technologie z codziennym komfortem użytkowników. Naszym celem jest podkreślenie ich wyjątkowych atutów i konsekwentne budowanie wizerunku na lokalnym rynku – mówi Iwona Cieśla, Managing Director Flywheel Public Relations.
Po stronie Flywheel PR za komunikację marki Haier i Candy odpowiada zespół pod kierunkiem Iwony Cieśli, w składzie Martyna Mańkowska, Karina Durasiewicz oraz Magda Mielniczuk.
Comments
