Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta
Agencja po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
Za projekt całościowo jest odpowiedzialna agencja H2O – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusze aż po kompleksową realizację w języku polskim oraz w kilkunastu wersjach językowych.
Tym razem spot dedykowany jest produktowi Amino Ultra z opatentowaną przez Intermag technologią GCCA, która wyróżnia go na tle standardowych nawozów większą szybkością
i skutecznością przyswajania mikroelementów przez rośliny nawet w trudnych warunkach pogodowych. Zadaniem agencji było przede wszystkim podkreślenie kluczowej cechy produktu (szybkości) i uwiarygodnienie jego skuteczności w grupie docelowej (rolnicy) poprzez przedstawienie jego przewagi technologicznej nad standardowymi produktami z tej kategorii.
Naszym celem było zaprezentowanie unikalnych cech oraz skuteczności działania produktu w sprawdzonej atrakcyjnej formie, jednocześnie dodając coś świeżego. Dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją H2O Creative, która stanęła na wysokości zadania, dowożąc kompletny merytorycznie i zachwycający wizualnie spot przystępny dla odbiorców. Z całą pewnością, dzięki agencji udało nam się stworzyć kampanię, która przyciąga uwagę i skutecznie przekonuje do naszych produktów. – mówi Piotr Mańdok z Intermag.
W spocie z Amino Ultra można dostrzec elementy wspólne z poprzednimi filmami dedykowanymi biostymulatorom, m.in: atrakcyjne wizualnie animacje 3D przedstawiające kluczowe korzyści i sposób działania produktu na rośliny, czy eksperckość wynikającą rozumienia roślin i dostępu do najnowszych technologii, podkreślone hasłem „zaufaj nauce, a nie magii”. Jest też sporo zupełnie nowych, zarówno koncepcyjnych, jak i wizualnych rozwiązań, które odróżniają spot nawozu Amino Ultra od poprzednich spotów biostymulatorów Intermag.
Jesteśmy szczególnie zadowoleni z tego, że spot prezentuje nasz produkt w skondensowanej, ale jednocześnie kompleksowej formie. Dzięki temu nasi klienci nie tylko szybko zdobędą niezbędną wiedzę o naszych produktach, ale także z łatwością zrozumieją, jakie korzyści przynoszą one w codziennej pracy. – dodaje Piotr Mańdok z Intermag.