H2O realizuje aktywację typu „Instant-Win” dla House Of Asia
H2O realizuje aktywację typu „Instant-Win” dla House Of Asia
Wystartowała najnowsza aktywacja konsumencka marki House of Asia (DeCare), która łączy świat FMCG z branżą home&decoration. W ramach hasła „Orientuj się na zniżki” nawiązana została współpraca ze znaną siecią sklepów DUKA. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej, w tym strategię komunikacji, komunikację in-store oraz kampanię on-line – odpowiada agencja H2O Creative.
Za każdy zakup produktów House of Asia w terminie od 28.09.2021 do 28.11.2021 można otrzymać aż 50 zł zniżki na zakupy zarówno w sklepie online jak i w sklepach stacjonarnych wspomnianej sieci na terenie całej Polski.
Agencja w ramach realizacji projektu, przygotowała m.in.: strategię komunikacji, Key Visual, komunikację in-store oraz szeroko zakrojone działania on-line. Na potrzeby akcji powstał również landing page pod adresem https://houseofasia.pl/promocja, na którym można zgłaszać chęć wzięcia udziału
w promocji.
H2O Creative odpowiada również za całościową obsługą logistyczną aktywacji, w tym nadzór i weryfikację spływających zgłoszeń. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic
House of Asia – to specjalistyczne produkty pozwalające na własnoręczne przygotowanie przysmaków kuchni: japońskiej, tajskiej i chińskiej.