H2O Creative wygrywa przetarg na obsługę "Bakoma naturalny gęsty"
H2O CREATIVE WYGRYWA PRZETARG NA OBSŁUGĘ
/BAKOMA NATURALNY GĘSTY/
Agencja po wygranym przetargu zajmie się kompleksową obsługą reklamową jednego z kluczowych produktów marki Bakoma. Współpraca obejmuje przygotowanie i całościowe wdrożenie 2-letniej strategii dla „Naturalny Gęsty” w zakresie komunikacji w digitalu, social mediach, BTL oraz współpracy z influencerami. H2O Creative zajmie się także produkcją sesji zdjęciowych oraz video.
Nowa strategia ma na celu odświeżenie wizerunku oraz przybliżenie produktów z linii Naturalny Gęsty. W jej ramach już w połowie lutego br. wystartuje nowa kampania z udziałem ambasadora marki – Katarzyny Bosackiej. Obok przygotowania KV i materiałów kampanijnych, agencja przejmie prowadzenie komunikacji w kanałach social media.
„Cieszy nas, że Bakoma – znana i silnie osadzona w świadomości polska marka – zaufała naszemu holistycznemu doświadczeniu i wiedzy z zakresu brand buildingu. Rynek tego typu produktów wciąż rośnie – konsumenci już od dłuższego czasu zwracają bowiem uwagę na zdrową, lekką i naturalną żywność. Dlatego tak ważne jest, aby wzmocnić dotychczasową więź z nimi, ale też przyciągnąć nowych odbiorców ciekawym oraz autentycznym storytellingiem. To też kolejna marka z kategorii jogurtowej w naszym portfolio” – podkreśla Marcin Maj, prezes agencji H2O Creative.
Marka powierzyła także agencji całościową produkcję sesji zdjęciowych oraz video na potrzeby prowadzonych działań kampanijnym. Kontrakt został podpisany na 2 lata.