H2O Creative wraz z FIT Lovers nakręcają akcję w nowej kampanii dla CCC  

Informacja Prasowa - 08.03.2019
118

H2O Creative wraz z FIT Lovers nakręcają akcję w nowej kampanii dla CCC  

H2O Creative wraz z FIT Lovers nakręcają akcję w nowej kampanii dla CCC  

 W tym sezonie CCC stawia na urban lifestyle! Z okazji pojawienia się w sprzedaży najlepszych marek sportowych, H2O Creative wystartowała z szeroko zasięgową aktywacją dedykowaną młodszym odbiorcom. Działania agencji sfokusowały się na social mediach oraz budowaniu trwałych relacji z konsumentami za pośrednictwem influencerów. W tym celu do współpracy w roli ambasadorów został zaproszony duet FIT Lovers. Kampania ruszyła z początkiem marca br.

Dynamizm, miejski styl oraz dostosowany do specyfiki grupy język komunikacji – to kluczowe cechy rozpoczętej kampanii dla CCC. Zarówno dobór kanałów, jak i ambasadorów akcji ma na celu zmaksymalizowanie dotarcia do młodego odbiorcy i zmiany percepcji sieci sklepów.

„Zależało nam, aby nowa kampania w świeży sposób pokazała najnowszą ofertę sieci, skierowaną do miłośników wygodnego, a jednocześnie modnego sportowego looku. Obok standardowych i wykorzystywanych w tego typu aktywacjach narzędzi, postawiliśmy także na bezpośrednią interakcję z odbiorcami poprzez wciągnięcie ich do wspólnej zabawy” – podkreśla Marcin Maj, Partner i Business Development Director w H2O Creative

Marka, zarówno na swoich kanałach, jak i za pośrednictwem Fit Lovers, zaprosiła do konkursu, w którym zadaniem jest pokazanie, jak odbiorcy „nakręcają akcję na mieście”. Aby wzmocnić dotarcie agencja postawiła także na wsparcie w postaci intensywnej kampanii socialowej, w szczególności na Instagramie oraz obecność z komunikacją w digitalowych kanałach magazynu Activist!.

„Nowa kampania to nowe, ciekawe wyzwanie – zarówno dla nas jako sieci, jak i agencji. I tym razem H2O Creative świetnie odczytało nasze oczekiwania oraz to, co chcemy przekazać młodym odbiorcom. Zaproponowana strategia oraz mix narzędzi i kanałów pozwala nam wierzyć, że i tym razem aktywacja CCC przyniesie oczekiwane rezultaty” – podsumowuje Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu CCC

Comments

comments

118
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...