H2O Creative realizuje multikanałową kampanię dla marki PICCOLO (Ambra)

Informacja Prasowa - 05.12.2019
82

H2O Creative realizuje multikanałową kampanię dla marki PICCOLO (Ambra)

Obsługa marki jest efektem wcześniejszej owocnej współpracy marki z agencją w zakresie strategii, działań w social media oraz kreacji materiałów reklamowych. Nowa odsłona kampanii obejmuje pełną obsługę 360° jesiennej kampanii Piccolo, w tym ideę kreatywną, koncept i realizację spotu TV, digital/social oraz komunikację in-store. Agencja odpowiedzialna jest także za zaplanowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej  aktywacji konsumenckiej. 

„Piccolo rozkręca magię”to hasło przewodnie jesiennej kampanii, którą prowadzi H2O Creative. Jej celem, obok prezentacji nowej odsłony opakowania napoju, jest także odświeżenie i wzmocnienie kluczowych przekazów marki. Piccolo to produkt, który nie tylko wyzwala dziecięcą radość, ale również zachęca dzieci, by odnajdywały w codzienności przestrzeń na nieskrępowaną, beztroską zabawę. Marka postawiła sobie także za cel inspirowanie rodziców, aby Ci raz na jakiś czas przymykali oko na wszystkie obowiązki, zajęcia czy lekcje dodatkowe i wykorzystali ten moment na wspólne harce z latoroślami.

– Piccolo to niekwestionowany lider w kategorii ”szampanów” dla dzieci, a także prekursor tego segmentu na rodzimym rynku. Mimo wszystko nie chcemy spoczywać na laurach i wciąż staramy się spełniać oczekiwania zarówno naszych małych konsumentów, jak i ich rodziców. Stąd też decyzja o wprowadzeniu nowego opakowania oraz przeprowadzenia multikanałowej kampanii reklamowej. H2O Creative to zaufany partner, który przez ponad 2 lata współpracy świetnie poznał Piccolo, jego odbiorców oraz wyzwania jakie stoją przed nowoczesną marką. – podkreśla Anna Wiśniak z Ambra S.A.

 

 

 

Comments

comments

82
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...