H2O Creative realizuje globalną kampanię dla PwC

Informacja Prasowa - 04.04.2018
83

H2O Creative realizuje globalną kampanię dla PwC

Nowa kampania employer brandingowa firmy doradczej PwC obejmie wszystkie 29 krajów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Agencja H2O Creative odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jej digitalową produkcję i promocję. Działania wystartują z początkiem kwietnia br.

W czasach, kiedy coraz więcej dziedzin życia ulega automatyzacji, a technologia rozwija się w zawrotnym tempie, PwC stawia na to, co ludzkie – swoich pracowników. Aby przyciągnąć do siebie najlepszych, firma postanowiła wystartować z szeroko zakrojoną komunikacją skierowaną do studentów, absolwentów oraz profesjonalistów z kilkuletnim doświadczeniem. Zadanie to powierzone zostało polskiej agencji H2O Creative.

W ramach strategii agencja postawiła na działania z wykorzystaniem Google Adwords oraz Facebook Ads, która kieruje do dedykowanej witryny www: pwc.com/beagamechanger.

Całość uzupełniona działaniami organicznymi w social mediach oraz angażującą aktywnością poszerzającą doświadczenie grupy docelowej z komunikacją kampanii. Dodatkowym wsparciem jest komunikacja w kanale offline przy pomocy materiałów POSM używanych m.in. na targach pracy.

Agencja odpowiedzialna jest także za przygotowanie kreacji kampanijnych, bazujących na haśle „Be a game changer”. Sześć różnych key visuali skupia się na unikatowych ludzkich umiejętnościach, których poszukuje PwC wśród potencjalnych kandydatów do poszczególnych działów. Graficznie agencja postawiła na błyskotliwą zabawę perspektywą i fotografią, co przykuwa uwagę i zmusza do zastanowienia, a dodatkowo sprawia, że ciężko przejść obok visuali obojętnym. Elementy graficzne przygotowano z myślą o prostej adaptacji na wszystkie rynki objęte kampanią.

– To jedno z większych wyzwań, przed którymi stanęła agencja. Przygotowania do tej kampanii trwały kilka miesięcy. Niezmiernie ważne była stworzenie takiego kodu komunikacyjnego, który będzie zrozumiały dla odbiorców na kilkudziesięciu rynkach i skutecznie wesprze działania rekrutacyjne. Cieszy nas to, że taki gigant branży doradczej zaufał nam i powierzył realizację tego istotnego z punktu HR-owego projektu. Wierzymy, że dobór narzędzi oraz środków wyrazu przyniesie wymierne efekty i potwierdzi tym samym, że jako agencja jesteśmy w stanie zrealizować kampanie dla każdej branży i z dowolnych obszarów komunikacyjnych – podkreśla Michał Tomaszuk, CEO agencji.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaRepublic.

Comments

comments

83
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...