H2O Creative przygotowała loterię dla marki House of Asia
H2O Creative przygotowała loterię dla marki House of Asia
Firma DeCare powierzyła agencji H2O organizację ogólnopolskiej loterii marki House of Asia. Loteria marki przebiega pod hasłem „Witamy Chiński Nowy Rok!”. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa od 17 stycznia 2022 r do 7 marca 2022
Agencja H2O odpowiedzialna jest za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, KV, materiałów POS, dedykowanego LP oraz szeroko zakrojonej kampanii digital.
Za organizację i obsługę od strony formalnej odpowiada Loyalty Point.
W loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jeden, dowolny produkt marki House of Asia i zachować paragon. Następnie uczestnik musi zarejestrować zakup na stronie https://www.loteria.houseofasia.pl. W loterii codziennie do wygrania jest nagroda pieniężna w wysokości 100 zł, zestaw do sushi, a co tydzień robot kuchenny marki Tefal. Dodatkowo wszystkie zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody głównej – bonu wakacyjnego o wartości 20 000 zł do wykorzystania na platformie Wakacje.pl
Loterię wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w punktach sprzedaży (materiały POS: plakaty, listwy cenowe, wobblery) oraz w Internecie, m.in. strona WWW, Facebook, Instagram. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic
House of Asia to jeden z liderów w segmencie Kuchnie Świata. Marka oferuje kulinarną podróż do odległej Azji. Szeroka gama produktów pomaga konsumentom chętnym do eksperymentow w kuchni przygotować aromatyczne dania o orientalnym smaku. Marka posiada w portfolio unikatowe importowane produkty reprezentujące różnego rodzaju kuchnie od Japońskiej, poprzez Chińską, Tajlandzką, Wietnamską, Indonezyjską i Indyjską.