H2O Creative pokonuje Małego Głoda w kampanii dla Danio

Informacja Prasowa - 17.08.2018
157

H2O Creative pokonuje Małego Głoda w kampanii dla Danio

POKONAJ MAŁEGO GŁODA I WYGRAJ – to hasło nowej aktywacji konsumenckiej dla marki Danio, która wystartowała z początkiem sierpnia. H2O Creative odpowiedzialna jest za stworzenie konceptu kreatywnego, hasła, opracowanie pomysłu spotu TV oraz działania digital i social. To pierwszy z projektów dla marki Danio realizowanych przez agencję.

Holistyczne i dopasowane do grupy celowej oraz charakteru marki podejście – nowa kampania dla Danio to kolejny przykład działań H2O Creative, które nastawione są na efektywność i realizację celów biznesowych Klienta.

Aby kampania przyniosła oczekiwane rezultaty, wykorzystano w kampanii ekosystem łączący w sobie nowoczesne formaty digitalowe z tradycyjnymi narzędziami, takimi jak TV oraz obecność w punktach sprzedaży. Szczególnie silny nacisk został położony na social media. Dlatego obok reklam i bumperów (12” i 6”) na YouTube, w komunikacji wykorzystano także InstaStories oraz video i posty na Facebooku. Dopełnienie kampanii stanowi spot TV, materiały POS oraz blix dedykowany e-commerce.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć efektywność aktywacji, kreacje digitalowe zostały spersonalizowane pod zmapowane grupy odbiorcze. Ich podział został określony na podstawie motywacji, jakie mogą stać za chęcią udziału w konkursie marki.

– Danio to nie tylko marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych. To także Mały Głód – kultowa postać, która za każdym razem zaskakuje nietuzinkową komunikacją. Stanęliśmy zatem przed nie lada wyzwaniem – jak po raz kolejny wciągnąć do zabawy fanów marki. Wierzymy, że zaproponowany mix nie tylko zapewni skuteczność działań, ale również odzwierciedla unikatowy charakter marki – mówi Michał Tomaszuk, CEO agencji.

Kampania rozpoczęła się z początkiem sierpnia i potrwa do końca września br.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny, przygotowanie KV, video i materiałów socialowych odpowiada H2O Creative. SPOT TV: https://we.tl/Vgvg5x5kB8

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...