H20 Creattive tworzy nową markę na rynku cateringu dietetycznego

Informacja Prasowa - 08.04.2022
77

„Republika Smakoszy”

H2O CREATIVE TWORZY NOWĄ MARKĘ NA RYNKU CATERINGU DIETETYCZNEGO

 

„REPUBLIKA SMAKOSZY” – to nowy projekt agencji oparty o kompleksowe podejście do budowania marki od podstaw. H2O Creative odpowiedzialna jest za każdy aspekt jej wejścia na rynek – od przygotowania i koordynacji badań jakościowych, poprzez stworzenia strategii pozycjonowania, nazwy marki, kompleksowej identyfikacji wizualnej (logotyp + brand book), po pełne zaplanowanie (w tym zakup) mediów i bieżącą obsługę w kanałach on- i offline.

REPUBLIKA SMAKOSZY” to nowy gracz na rynku cateringów dietetycznych. Swoim zasięgiem obejmuje niemal całą Polskę, oferując swoim klientom jasne zasady i całkowitą wolność wyboru. To wyjątkowe miejsce na mapie diet pudełkowych. W Republice Smakoszy, to Klient ma pełne prawo grymasić, wybierać, przebierać i jeść zdrowo w cenie dostępnej dla każdego

I to właśnie „wybór” stał się wyróżnikiem i motywem przewodnim całej marki, która została zbudowana na prawie do decydowania o swojej diecie i dostosowywaniu jej pod siebie w dowolnym momencie. Skąd pomysł na takie podejście?

„Polacy pokochali diety pudełkowe. Na naszym rynku działa ponad 800 firm zajmujących się tego typu usługami, dlatego mówienie wyłącznie o zbilansowanym odżywianiu, to nieco za mało, aby przyciągnąć klientów. Dlatego w naszym pozycjonowaniu walczymy o to, aby każdy miał wolność jedzenia tego co chce, jak chce i kiedy chce. Mówimy dość ograniczeniom, wiązaniu się umowami i narzucaniu komukolwiek co ma robić. Dość nudy i powtarzalnych posiłków. Jedzenie ma być przyjemnością, na Twoich zasadach!”podkreśla Marcin Maj, CEO agencji . 

– „Koncept biznesowy Republiki Smakoszy głównie polegał na tym aby pójść pod prąd w kategorii marek economy i powiedzieć „nie” obecnym schematom i rozwiązaniom w tej kategorii cenowej. Dlatego takie funkcjonalności jak wybór posiłków ze zdjęć i aż 20 dań do wyboru dziennie były podstawą do wypracowania naszego pozycjonowania. Idąc pod prąd od początku potrzebowaliśmy partnera, który zrozumie naszą idee i w pełni przełoży ją na koncept i egzekucję. Stad wybór H2O Creative, która idealnie zrozumiała i stworzyła architekturę marki „rebelskiej” gdyż sama ma w DNA sporo z buntownika. Patrząc na to jak się rozwijamy wiemy, że dobrze wybraliśmydodaje Bartosz Sobczak, Brand Manager marki

H2O Creative jest odpowiedzialna także za przygotowanie kreacji KV, strony www.republikasmakoszy.pl  zaplanowanie i realizację kampanii launchującej oraz stałą obsługę marki w ramach komunikacji SoMe, kampanii performance’owych, oraz działania sprzedażowe.

Profil marki na FB: https://www.facebook.com/RepublikaSmakoszy
Profil marki na INSTAGRAMIE: https://www.instagram.com/republikasmakoszy/

Comments

comments

77
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...