H20 Creative z launchem dla marki Ave Vege od Bakomy

Informacja Prasowa - 17.09.2021
179

H20 Creative z launchem dla marki Ave Vege od Bakomy

H2O CREATIVE Z LAUNCHEM DLA MARKI AVE VEGE OD BAKOMY
„Witaj po roślinnej stronie życia” to hasło kampanii dla nowej linii produktów Ave Vege z portfolio Bakomy. H2O odpowiada za całościową obsługę komunikacyjną marki – od strategii, poprzez ideę i koncept kreatywny, po realizację kampanii digitalowej oraz przygotowanie spotu TV. Ambasadorką Ave Vege została Olga Nowicka.

Ave Vege to linia stworzona w 100% ze składników pochodzenia roślinnego. Tradycyjnie używane w produktach z tego segmentu mleko krowie zostało zastąpione mleczkami z owsa, ryżu oraz kokosa. To propozycja stworzona
w odpowiedzi na potrzeby wegetarian, vegan oraz osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą spożywać nabiału, ale nie chcą rezygnować z ulubionych
i zdrowych przekąsek.

Aby uwiarygodnić przekaz do roli ambasadorki linii zaproszono Olgę Nowicką – aktorkę, psychoterapeutkę, wegetariankę oraz propagatorkę zdrowego stylu życia.

W ramach stworzonej przez agencję strategii komunikacyjnej, obok działań w digitalu – kampanii reklamowej oraz komunikacji w social mediach – odpowiada ona za produkcję 15-sekundowego spotu telewizyjnego.

Ave Vege to odpowiedź Bakomy na rosnące potrzeby rynku oraz uzupełnienie dotychczasowej oferty produktów na bazie roślinnej. Naszym celem komunikacyjnym było podkreślenie kluczowych benefitów marki oraz pokazanie, że bycie po roślinnej stronie życia jest pełne pysznych i pożywnych przekąsek. Zaprezentowana przez H2O Creative strategia w pełni oddała przekaz, na którym nam zależało, a wybór Ambasadorki dodatkowo go uwiarygadnia. – podkreśla Agnieszka Kalandyk z Bakoma.

Kampania dla Ave Vege w TV potrwa do 29.09 i to kolejna realizacja w ramach stałej współpracy agencji z Bakoma

H2O Creative jest całościowo odpowiedzialna za realizację projektu – począwszy od konceptu, poprzez kreację, realizację kampanii digitalowej, koordynację współpracy z Ambasadorką, po scenariusz i produkcję spotu.

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...