Gwyneth Paltrow w nowej kampanii reklamowej marki TOUS

Informacja Prasowa - 04.05.2017
32

Gwyneth Paltrow w nowej kampanii reklamowej marki TOUS

Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).

W związku ze zbliżającym się świętem Dnia Matki firma TOUS przygotowała kolejną, wyjątkową kampanię reklamową, promującą biżuterię z kolekcji wiosna/lato 2017. Jest to już szósta odsłona reklamy z cyklu Czułe Historie TOUS. Po raz kolejny twarzą Czułych Historii TOUS została znana na całym świecie aktorka Gwyneth Paltrow, będąca ambasadorką marki. Do przygotowania kampanii TOUS zaprosił również producenta Marçala Forésa. Za oprawę graficzną odpowiadał fotograf Sergi Pons.

Kampania międzynarodowa obejmuje telewizję, prasę, digital, nośniki reklamy zewnętrznej oraz ponad 500 sklepów na całym świecie. W Polsce będzie prowadzona w wybranych magazynach luksusowych oraz w internecie. W akcji wykorzystano międzynarodowe materiały reklamowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).

Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane.

Comments

comments

32
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...