Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii „back to school”

Informacja Prasowa - 20.08.2019
126

Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii „back to school”

Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii „back to school”, która potrwa do połowy września. Z okazji nowego roku szkolnego, marka przygotowała szeroko zakrojone działania promocyjne. W sklepach pojawiły się dodatkowe ekspozycje z komunikacją szkolnego autobusu. W telewizji i internecie zaplanowano kampanię spotową, a na Instagramie konkurs z  nagrodami.

Marka Grześki aktywnie towarzyszy wszystkim przygotowującym się do powrotu do szkołypo letnim odpoczynku. W ramach kampanii Grześki & paczka Jazda do szkołyprzygotowano szereg działań komunikacyjnych, w tym konkurs konsumencki.

W czasie trwania promocji, wafelki Grześki i batony Jeżyki można kupić w atrakcyjnych cenach. W akcji biorą udział: Grześkii Grześki Megawe wszystkich wariantach smakowych, Grześki Gofree czekoladowe z orzechamii Grześki Gofree waniliowo-czekoladowe z orzechami, Grześki Tyci w czekoladzie, Grześki Tyci w  czekoladzie mlecznejoraz batony Jeżyki Kokosi Jeżyki Classic. Produkty w punktach sprzedaży eksponuje stand z grafiką szkolnego autobusu. Akcja będzie realizowana do połowy wrześniawe wszystkich kanałach dystrybucji oraz komunikowana na łamach prasy handlowej.

Promocję marki wspierają też szerokozasięgowe działania mediowe. Spoty telewizyjne będą emitowane do połowy września w ogólnopolskich stacjach (TVN, POLSAT, TVP, w kanałach tematycznych) oraz w internecie. Ponadto, 19 sierpnia na Instagramie wystartował konkurs konsumencki #Jazda do szkoły, który będzie dodatkowo wspierany w social mediach (FB, IG). Szczegóły i regulamin na stronie www.grzeski.pl.

Za projekt graficzny i koncepcję kreatywną akcji w sklepach oraz organizację konkursu na Instagramie odpowiada First Line Polska. Koncept kreatywny spotu opracowała agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative oraz Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...