„Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” – wakacyjna kampania marki Grześki
Informacja Prasowa - 03.06.2019„Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” – wakacyjna kampania marki Grześki
W czerwcu startuje silna kampania reklamowa marki Grześki. Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i Internecie.
Kampania marki Grześki będzie realizowana etapowo. Od 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawią się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej. W kolejnym kroku, komunikację wzmocnią emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach telewizyjnych, które potrwają do końca lipca. Dopełnieniem kampanii 360˚ będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.
Grześkito silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej marki, na lato rekomendowane są szczególnie warianty bez czekolady, takie jak:Grześki dziel na 6, Grześki Mega kakaowe i Grześki Gofree.
Media do kampanii zakupił Initiative. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Marka: Grześki
Producent: Colian Sp. z o.o.
www.grzeski.pl