Grzegorz Roszkowski dołącza do działu strategii w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2.

Informacja Prasowa - 03.04.2019
214

Grzegorz Roszkowski dołącza do działu strategii w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2.

Grzegorz Roszkowski dołącza do działu strategii w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2.

Obejmuje funkcję Senior Strategy Managera i będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii mediowych opartych na danych.

Grzegorz Roszkowski ma wieloletnie doświadczenie menedżerskie zarówno mediowe, jak i agencyjne. W K2 Precise będzie dbać o praktyczne wykorzystanie danych w strategiach mediowych klientów agencji oraz integrację ich działań online-offline.

Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom, gdzie zarządzał zespołem klienckim i prowadził obsługę strategiczną oraz agencją komunikacji marketingowej – ONE House, gdzie współtworzył od podstaw dział mediowy agencji, realizował projekty integrujące media, kreację, produkcję oraz shopper marketing. Pracował m.in. dla takich marek jak: Lotos, Warta, Intermarche, Royal Canin, Domino’s Pizza czy SuperDrob.

K2 Precise rozpoczęła działalność 12 marca i jest nową firmą w Grupie K2. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Agencja pracuje dla takich marek jak: Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play.

Comments

comments

214
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...