Grupa Radiowa Agory nadawcą nr 1 w największych polskich miastach  

Informacja Prasowa - 15.12.2022
23

W ostatnich miesiącach ,rozgłośnie Grupy Radiowej Agory (GRA) zanotowały najwyższy w historii udział w czasie słuchania na poziomie 7,7%

W ostatnich miesiącach br., czyli w okresie wrzesień – listopad 2022 rozgłośnie Grupy Radiowej Agory (GRA) zanotowały najwyższy w historii udział w czasie słuchania na poziomie 7,7%. Jednocześnie GRA objęła pozycję lidera pod względem słuchalności wśród nadawców radiowych w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców.  

Portfolio Grupy Radiowej Agory w eterze tworzą stacje muzyczne Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio oraz stacja news&talk Radio TOK FM.

– Grupa Radiowa Agory ma wyjątkową ofertę programową i dlatego coraz skuteczniej przyciąga uwagę odbiorców. Potwierdzają to najnowsze wyniki słuchalności naszych stacji, z okresu wrzesień – listopad br., które zapewniły nam 1. miejsce w rankingu nadawców w największych polskich miastach – komentuje rezultaty badania Radio Track Adam Fijałkowski, dyrektor programowy i wiceprezes Grupy Radiowej Agory. – Choć GRA nie ma ogólnokrajowego zasięgu, to w miastach nadawania skutecznie konkuruje z największymi grupami radiowymi. To oczywiście efekt stabilnej pozycji stacji muzycznych oraz historycznie wysokiego udziału Radia TOK FM na poziomie 3,5%, ale przede wszystkim pracy świetnego i zgranego zespołu!

Jak wynika z ostatniej fali badania Radio Track – za okres wrzesień-listopad 2022 r., Grupa Radiowa Agory osiąga rekordowe udziały w czasie słuchania zarówno w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców – na poziomie 16,1%, jak i w miejscowościach powyżej 200 tys. mieszkańców – 19,7%. Co najważniejsze, w największych miastach w Polsce (ponad 500 tys. mieszkańców) GRA – osiągając najwyższy wynik w historii na poziomie 24% – została liderem w gronie nadawców i wyprzedziła grupy RMF, Eurozet, Time i Polskie Radio.

To kolejne sukcesy Grupy Radiowej Agory w tym roku – oprócz rekordowych wyników słuchalności Radia TOK FM GRA poinformowała w ostatnich tygodniach, że na koniec października 2022 r. liczba aktywnych subskrypcji TOK FM Premium, czyli dostępów do platformy podcastowej TOK FM przekroczyła 30 tys. W ten sposób zespół subskrypcyjny GRA zrealizował cel w tym zakresie postawiony przed 5 laty – i to przed terminem. Więcej informacji – tutaj.

Świetne rezultaty stacji Agory sprzyjają efektywności reklam, które w rozgłośniach GRA oferują klientom zespoły sprzedaży Doradztwa Mediowego i Tandem Audio Broker. Ten ostatni zespół, do końca 2022 r. funkcjonujący pod nazwą Tandem Media, kolejny raz został doceniony w rankingu biur reklamy „Media&Marketing Polska”. Grono specjalistów Tandemu zajmujących się reklamą radiową uzyskało najwyższą ocenę ogólną wśród biur reklamy radiowej, poprawiając także wyraźnie zeszłoroczny wynik. Klienci szczególnie cenią Tandem Media za szybkie i wyczerpujące odpowiadanie na brief reklamodawcy – za ten parametr biuro otrzymało notę 89%, najwyższą spośród uczestników badania. Więcej informacji – tutaj.

Źródło danych: badanie Radio Track, Kantar Polska, fala wrzesień-listopad 2022, wskaźnik: udział w czasie słuchania (%). 

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...