Grupa ONE House rusza z jesienną edycją platformy szkoleniowej Marcus Academy
Informacja Prasowa - 02.10.2024Od 2016 roku Marcus Academy zrealizowała zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte, skierowane do ponad 100 firm, dzieląc się wiedzą z przeszło 700 u
Grupa ONE House ogłasza start kolejnej edycji Marcus Academy – innowacyjnej platformy szkoleniowej, która od 2016 roku rozwija kompetencje marketingowe u specjalistów z całej Polski. Celem akademii jest podnoszenie kwalifikacji i aktualizacja wiedzy pracowników marketingu oraz osób zainteresowanych szeroko pojętą tematyką marketingową. Szkolenia stacjonarne pomagają w efektywniejszym zarządzaniu projektami oraz budowaniu wspólnego języka między agencjami a marketerami, co znacząco przyspiesza pracę i poprawia rezultaty.
– Marcus Academy to autorska inicjatywa, która oferuje programy szkoleniowe prowadzone wyłącznie przez ekspertów pracujących w agencjach Grupy ONE House, takich jak ONE House i oS3. To praktycy z wieloletnim doświadczeniem, pracujący na co dzień dla lokalnych i międzynarodowych klientów, dzielący się aktualnymi case studies. Dzięki temu uczestnicy zdobywają wiedzę, która od razu może zostać zastosowana w praktyce – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.
Od 2016 roku Marcus Academy zrealizowała zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte, skierowane do ponad 100 firm, dzieląc się wiedzą z przeszło 700 uczestnikami. Oferta obejmuje szkolenia stacjonarne z kluczowych obszarów, takich jak marketing, zarządzanie projektami, strategia digital marketingu oraz wiele innych dziedzin niezbędnych dla specjalistów w dynamicznie rozwijających się branżach. Każdego roku organizatorzy dbają o to, aby dostarczać najnowszą wiedzę, odpowiadającą na stale zmieniające się potrzeby rynku marketingowego.
– W Grupie ONE House wierzymy, że nieustanny rozwój kompetencji to klucz do sukcesu w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie. Marcus Academy to miejsce, w którym praktycy uczą praktyków, co gwarantuje najwyższy poziom przekazywanej wiedzy. Dzięki temu uczestnicy naszych szkoleń mogą w pełni sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nimi rynek – mówi Monika Sokołowska, CEO w oS3.
Akademia została doceniona przez branżę komunikacji marketingowej i w 2024 roku umieszczona przez IAB Polska obok kursów DIMAQ na mapie najważniejszych podmiotów szkoleniowo-edukacyjnych.
Więcej informacji na temat Marcus Academy oraz pełną ofertę szkoleń można znaleźć na stronie www.marcusacademy.pl.