Od początku października br. w strukturach Grupy OMD pojawi się nowa marka domu mediowego Media Data Mind (MDM)
Kierownictwo OMD deklaruje, że MDM powstał, by ułatwić podejmowanie decyzji mediowych na podstawie danych. MDM zastąpi w grupie agencje PHD (która nie znika z rynku, a pozostaje w strukturach Media Direction) i Easymedia, którego formuła działania, jak deklaruje kierownictwo OMD, wyczerpała się.
Na czele nowej agencji stanie Anna Nazar związana z Grupą OMD od pięciu lat. Anna Nazar ma ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w domach mediowych. Pracowała dla firm: Procter and Gamble, Danone, McDonald’s, Grupy Żywiec i Huawei.
Tworząc Media Data Mind, chcemy zaoferować klientom nowe wartości, a Anna Nazar ma na to pomysł. MDM będzie koncentrować się na strategiach opartych na analizie danych, badaniach i big data. W centrum uwagi agencji znajdzie się zrozumienie drogi zakupowej klienta – mówi Jakub Bierzyński, CEO Grupy OMD.
Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że w projekt MDM jest też zaangażowany Krzysztof Kłos, wcześniej group account manager w Easymedia.