Grupa naTemat wynajęła największy baner na Times Square i puszcza tam spot o Polsce

Informacja Prasowa - 11.11.2018
48

Nie ma lepszego miejsca na Ziemi, by w jednym miejscu w tak krótkim czasie dotrzeć do tylu osób z tak wielu krajów rozsianych po całym świecie

Grupa naTemat długo zastanawiała się, jak uczcić tę wyjątkową i okrągłą rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. Specjalnie na 100-lecie wynajęła największy pojedynczy billboard w samiutkim centrum nowojorskiego Times Square, by wyświetlić na nim krótki spot o naszym kraju.

– Czemu tam? A czy może być bardziej symboliczne centrum świata? To Nowy Jork jest uznawany za stolicę świata, a Times Square za jego epicentrum . To tam każdego dnia przechodzi ponad 300 tysięcy ludzi ze wszystkich zakątków świata. To właśnie Times Square jak mało co kojarzy się z banerami i reklamami. Wybraliśmy kilka osób i osiągnięć, z których jesteśmy dumni i które idealnie pokazują nasz charakter. Takich, którymi warto się pochwalić i przez pryzmat których warto być postrzeganym. Nie chcieliśmy być pompatyczni, przewidywalni i osadzeni tylko w historii i czarno-białych zdjęciach. A to pułapka, w którą łatwo wpaść przy takiej okazji – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.

Już kilka miesięcy temu zarezerwowano największy i najlepiej widocznych pojedynczy baner reklamowy (NASDAQ) w samiutkim centrum nowojorskiego Times Square. Nie ma lepszego miejsca na Ziemi, by w jednym miejscu w tak krótkim czasie dotrzeć do tylu osób z tak wielu krajów rozsianych po całym świecie.

Przez cały dzień podczas niepodległościowego weekendu co godzinę dwukrotnie wyświetlany jest tam przygotowany przez redakcję naTemat krótki i prosty spot o Polsce pt. „100 years of awesomeness”, czyli „100 lat niesamowitości”.

Poza pokazanym Lechem Wałęsą do „wystąpienia w spocie” zaproszono też Roberta Lewandowskiego, Aleksandra Dobę, Wiedźmina i CD Projekt oraz reprezentację Polski w siatkówce. Wszyscy są jedynymi w swoim rodzaju ambasadorami naszego kraju i niemal od razu zgodzili się użyczyć swojego wizerunku z tej okazji.

W filmie występuje też szalenie popularna w Stanach Zjednoczonych woda „Poland Spring”, która… z polską nie ma nic wspólnego. Amerykańska centrala mająca na uwadze 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości także wyraziła zgodę, by w spocie wystąpić.

Comments

comments

48
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...