Grupa naTemat kończy 5 lat i bije kolejne rekordy

Redakcja PR - 01.02.2017
300

W styczniu br. serwisy Grupy naTemat odnotowały 10,5 mln unikalnych użytkowników

Grupa naTemat obchodzi piąte urodziny. Jak przypomina dziś redakcja naTemat na swoim blogu, równo pięć lat temu serwis naTemat zadebiutował w internecie. Jak się okazało, czytelnicy sprawili z tej okazji redakcji niezwykły prezent – padł kolejny rekord oglądalności wśród wszystkich serwisów Grupy ogółem.

Jak czytamy na blogu, wszystkie serwisy Grupy odnotowały wzrost do roku poprzedniego. Popularność portalu naTemat rośnie z miesiąca na miesiąc. Styczeń br. to czwarty z kolei miesiąc, w którym serwis bije swoje rekordy oglądalności. W grudniu ubiegłego roku naTemat.pl – osiągnął po raz pierwszy w  historii 7 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, a w styczniu do tej liczby dołączyło kolejne 100 tys. użytkowników. W porównaniu do stycznia ubiegłego roku serwis odnotował natomiast wzrost UU o 24%.

Znaczne wzrosty liczby UU dotyczą także pozostałych serwisów Grupy. Niemal o połowę, bo o 48% w porównaniu do stycznia 2016 r. zwiększyła się liczba czytelników magazynu dla rodziców MamaDu.pl. W ostatnim miesiącu portal odwiedziło 1,05 mln UU.

Serwis INNPoland.pl osiągnął w styczniu 2017 r. wynik 1,1 mln UU, co stanowi wzrost w porównaniu do stycznia ubiegłego roku o 43%, natomiast ASZdziennik.pl odnotował liczbę 1,25 mln UU i jest to o 32% więcej niż w pierwszym miesiącu poprzedniego roku.

Łącznie w styczniu 2017 r. wszystkie serwisy należące do Grupy naTemat miały 10,5 mln UU.

Jak wynika z grudniowego raportu Sotrendera dotyczącego Facebooka, fanpage naTemat zajmuje siódme miejsce wśród najbardziej interaktywnych stron i wyprzedza wszystkie pozostałe media, które zostały uwzględnione w zestawieniu.

Źródło: nietylko.natemat.pl

Zobacz też:

Grupa naTemat rekordowo – 10 milionów unikalnych użytkowników

Agata Komosa (red.naczelna naTemat) i Michał Mańkowski (dyr.ds.core businessu) o rekordowych wynikach Grupy naTemat

Comments

comments

300
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...