Grupa Media+ oferuje marketing na żądanie dla marki Wellme

Informacja Prasowa - 17.09.2019
277

Grupa Media+ oferuje marketing na żądanie dla marki Wellme

Grupa Media+, działająca na rynku zintegrowanej komunikacji marketingowej od 2014 roku, nawiązała współpracę projektową z Orbico Beauty, właścicielem platformy Wellme, oferującej mobilne usługi kosmetyczne i fryzjerskie. Współpraca opiera się m.in. na realizacji targetowanych kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads oraz wsparciem merytorycznym przy nowo powstałym profilu marki
w kanale
LinkedIn

Usługi Wellme, oferowane na terenie Warszawy, są realną odpowiedzią na dynamiczny transfer potrzeb konsumenckich w związku z digitalizacją codzienności. Wielkomiejscy konsumenci żyją szybciej, więcej wymagają i bardziej cenią czas prywatny. Dlatego Wellme zaimportowało na polski rynek ideębeauty on demand, czyli profesjonalne, mobilne usługi kosmetyczne i fryzjerskie: w domu, biurze lub hotelu. Osobisty beauty concierge może zająć się klientem 7 dni w tygodniu, w szerokim przedziale czasowym: od 07.00 do północy i szerokim przedziale świadczeń: od makijażu, poprzez pielęgnację i stylizację włosów aż po masaż relaksacyjny lub terapeutyczny.

Przedmiotem kooperacji jest wsparcie Orbico Beauty w procesie budowania tak świadomości nowego sektora usług, jak i marki Wellme. Aktywności prowadzone przez Grupę Media+ opierają się na precyzyjnym profilowaniu użytkowników i miksie działań sprzedażowo-wizerunkowych.

 

Platformy beauty on demandzyskują na popularności na całym świecie. Nadszedł czas, aby zaspokoić potrzeby także polskich konsumentów. Dlatego powstało Wellme, pierwsza marka własna w portfolio Orbico Beauty. W realizowanych z Grupą Media+ działaniach marketingowych komunikujemy Wellme językiem realnych korzyści: oszczędnością czasu, optymlanym stosunkiem wysokiej jakości usług do konkurencyjnych stawek i profesjonalizmem naszych ekspertów – powiedziała Anna Grabkowska-Chlebek, Wellme Director w Orbico Beauty.

 

Anna Grabkowska-Chlebek

Comments

comments

277
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...