Grupa Manta to teraz Live Age

Informacja Prasowa - 28.08.2019
253

Grupa Manta to teraz Live Age

Jedna z najbardziej doświadczonych polskich agencji eventowych zmienia nazwę i przyjmuje nową strategię.

Nowa nazwa koresponduje ze zmianami, jakie w agencji trwają od dłuższego czasu. Jest elementem nowej strategii, w której większe znaczenie mają nowe formy doświadczania marki i relacji, eventy ściśle łączą się z digitalem, a zadania agencji znacznie wykraczają poza tradycyjną rolę agencji eventowej.

Agencja specjalizuje się w komunikacji live dla innowacyjnych marek. Realizuje wydarzenia, projekty brand experience, ekspozycje interaktywne i live dla digitalu. Pracuje między innymi dla Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna Group, Medicover, Digital Dragons.

– Uznaliśmy, że po 20 latach brand nie mówi dość dobrze o tym, jacy dzisiaj jesteśmy my sami, jacy są ludzie i projekty, które realizujemy – mówi Szymon Pasaj, wspólnik i dyrektor produkcji.  – GRUPA MANTA to długa i dobra historia, ale potrzebujemy nowej, która pomoże wprowadzić wydarzenia naszych klientów w nowe realia i będzie impulsem dla zmiany. Teraz łatwiej nam będzie mówić o tym, czym staje się nowoczesna komunikacja live.

Dominik Górka, wspólnik i dyrektor kreatywny agencji dodaje: – Dziś live to znacznie więcej niż wydarzenia. I może znacznie więcej niż kiedyś. Doświadczanie na żywo przenika się w realu i digitalu. W ten sposób angażuje najsilniejsze, prawdziwe emocje i tworzy największe zasięgi. Nie ma nic mocniejszego, jeśli chcemy wspierać markę lub relacje. Uważamy, że to początek nowej ery live. Więc wchodzimy w nią jako Live Age.

Zmiana nazwy nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi agencji, która pod nową nazwą rozwija także wszystkie dotychczasowe projekty.

Comments

comments

253
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...