Grupa LUX MED rozpoczyna współpracę z 38 Content Communication

Informacja Prasowa - 17.01.2022
17

Grupa LUX MED rozpoczyna współpracę z 38 Content Communication

Grupa LUX MED rozpoczyna współpracę z 38 Content Communication

Z początkiem stycznia, do grona klientów 38 Content Communication, dołączyła Grupa LUX MED – lider rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce, który jest częścią międzynarodowej grupy Bupa, działającej jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiadać kompleksowo za PR korporacyjny i produktowy oraz realizację wybranych projektów CSR, a także wesprze klienta w zakresie komunikacji wewnętrznej, kryzysowej, public affairs i social media.

Grupa LUX MED, zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, stomatologiczną, psychologiczną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2 500 000 pacjentów w Polsce. Grupa LUX MED to 270 ogólnodostępnych i przyzakładowych centrów medycznych, 13 szpitali oraz blisko 3000 poradni partnerskich. Grupa zatrudnia ponad 19 000 osób, w tym około 8000 lekarzy i 5000 wspierającego personelu medycznego. W codziennej działalności, kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, podejmując liczne inicjatywy z obszarów zaangażowania społecznego i środowiska. Grupa LUX MED jest Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.

Dostrzegamy zagrożenia, jakie niesie za sobą coraz powszechniej występujące w przestrzeni medialnej zjawisko fake newsów. Jest to szczególnie niebezpieczne, gdy docierające do nas nieprawdziwe informacje dotyczą tematów tak wrażliwych jak nasze zdrowie. Jako największa na polskim rynku firma oferująca prywatną opiekę zdrowotną czujemy zobowiązanie, by stać na straży wartościowych i merytorycznych treści dotyczących kwestii medycznych. Wierzymy, że współpraca z 38 Content Communication pozwoli nam realizować ten cel jeszcze lepiej – mówi Łukasz Niewola, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i PR Grupy LUX MED.

Z ramienia 38 Content Communication, za kompleksową obsługę klienta, odpowiedzialne są dwa zespoły, pod kierunkiem Group Account Managerek: Justyny Giers i Magdaleny Galant.

Jest nam niezmiernie miło powitać w gronie klientów Grupę LUX MED. Branża medyczna jest naszej agencji szczególnie bliska, w zespole 38 Content Communication znajdują się eksperci komunikacji zdrowotnej, dlatego cieszę się, że lider rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce, wybrał nas do obsługi zarówno korporacyjnej, jak i produktowej, a także do realizacji, jakże bliskich nam, działań CSR – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...